تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهی برای چاق شدن نوزاد، موادغذایی ضروری

موادغذایی ذکر شده در ادامه مطلب علاوه بر اینکه باعث تامین مواد مغذی لازم می شوند، باعث افزایش وزن و رشد و سلامتی نوزاد می شوند.

موادغذایی ذکر شده در ادامه مطلب علاوه بر اینکه باعث تامین مواد مغذی لازم می شوند، باعث افزایش وزن و رشد و سلامتی نوزاد می شوند.

کره لبنیات برای چاق شدن نوزاد
کره همیشه بند نیست به خصوص اگر مارکی مناسب خریداری شود. کره منبعی غنی از چربی است و برای کودکان لاغر مناسب است. سعی کنید کره به مقدار زیاد مصرف نشود و به غذای نوزاد بیفزایید.

کره آجیل برای چاق شدن نوزاد
کره بادام زمینی نیز کره ای مناسب برای کودک شما است. کره آجیل مانند کره بادام زمینی و کره بادام غنی از چربی و پروتئین است و برای افزایش وزن کودک مناسب است.

شیر و خامه برای چاق شدن نوزاد
شیر منبعی غنی از پروتئین و کربوهیدارت است که بسیار مغذی است. روزانه دو لیوان شیر به کودک بدهید. همچنین خامه تازه به سالاد و میان وعده کودک بیفزایید.

تخم مرغ برای چاق شدن نوزاد
تخم مرغ منبعی غنی از پروتئین است و هر صد گرم تخم مرغ، حدود سیزده گرم پروتئین دارد. تخم مرغ حاوی ویتامین آ و ب دوازده است که برای رشد نوزاد موردنیاز است. یک تخم مرغ در روز باعث می شود نیاز به سایر ویتامین ها کاهش یابد.

موز برای چاق شدن نوزاد
موز حاوی صد و پنج کالری انرژی است. همچنین کربوهیدارت های ضروری مورد نیاز برای کودک را فراهم می کند.

آواکادو برای چاق شدن نوزاد
آواکادو نیز برای کودکان کم وزن ماده ای مناسب است که غنی از چربی و کالری است. همچنین حاوی مواد مغذی است.

مرغ برای چاق شدن نوزاد
پروتئین برای تشکیل ماهیچه مورد نیاز است. مرغ از سایر گوشت ها در دسترس تر است و می توان آن را با برنج و سوپ مصرف کرد.

سیب زمینی برای چاق شدن نوزاد
اگر تصمیم دارید وزن خود را افزایش دهید، رژیم غذایی شما باید حداقل چهل درصد کربوهیدارت داشته باشد. سیب زمینی حاوی آمینواسید است که باعث افزایش وزن می شود.

گوشت بدون چربی برای چاق شدن نوزاد
گوشت بدون چربی منبعی غنی از چربی و آهن است که برای رشد نوزاد مورد نیاز است.

میوه های گرمسیری برای چاق شدن نوزاد
میوه ها و سبزیجات باید به مقدار مناسب در رژیم غذایی کودک قرار بگیرد. پاپایه، آناناس و سایر میوه هایی که قند طبیعی دارند باعث تامین انرژی و افزایش وزن کودک می شوند.
به یاد داشته باشید خوردن به تنهایی باعث افزایش وزن نمی شود. اگر کودک شما مشکل داشته باشد و وزنش زیاد نشود بهتر است با پزشک صحبت کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهی برای چاق شدن نوزاد، موادغذایی ضروری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..