تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا در بیوت علما و مراجع تقلید

به گزارش «شیعه نیوز»، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) – که به دلیل اتقان بیشتر نزد شیعیان به فاطمیه دوم شهرت یافته است- از روز سه شنبه(فردا) به مدت سه روز در دفاتر و بیوت مراجع تقلید برپا می گردد.

بنابراین گزارش، مراسم عزاداری در دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی از روز یکشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ به مدت پنج روز برقرار است و در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) نیز هیات عزاداری همراه این مرجع تقلید به سوی حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) پیاده خرکت کرده و به عزاداری خواهد پرداخت.

مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) با حضور آیت الله شبیری زنجانی، علما، اساتید، طلاب و عموم مردم مؤمن و ولایتمدار، در دفتر این مرجع تقلید برگزار می گردد.

در این مراسم که از روز سه شنبه تا پنجشنبه ( اول تا سوم جمادی الثانی) از ساعت ۱۰:۳۰ صبح برگزار می گردد، وعاظ با بیان معارف و فضائل اهل بیت(علیهم السلام) و به خصوص مناقب حضرت فاطمه زهرا(علیهاالسلام)، به سوگواری و عرض ارادت به ساحت مقدسه آن سرور زنان عالم خواهند پرداخت.

به مناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها، مجلس عزاداری و سوگواری در دفتر آیت الله العظم صافی گلپایگانی با حضور این مرجع تقلید و عزاداران و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) برگزار می‌گردد.

این مراسم از روز سه شنبه (فردا) الی پنجشنبه (به مدت سه روز) از ساعت  ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ در دفتر ایشان واقع در خیابان انقلاب (چهارمردان)، کوچه ۶ برگزار می گردد.

همچنین مراسم پیاده روی این مرجع تقلید در روز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) از ساعت ۱۱ صبح به سمت حرم مطهر برگزار می شود.

مراسم سوگواری ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها، از سوی دفتر آیت الله جوادی آملی از روز سه شنبه ۱۰ اسفند تا پنجشنبه  ۱۲ اسفند ماه به مدت سه روز از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۳۰ در دفتر این مرجع تقلید در قم واقع در خیابان شهداء(صفاییه)، کوچه شماه ۱۹ برگزار می شود.

مجلس عزا و سوگواری شهادت بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) به مدت سه روز از سه شنبه دهم اسفند ماه تا روز پنج شنبه دوازدهم اسفند ماه در مدرسه امیرالمؤمنین علیه السلام برگزار می گردد.

آیت الله مکارم شیرازی در روز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) سخنرانی خواهد کرد.

مراسم سوگواری و عزاداری ساعت ۱۰ صبح در مدرسه امیرالمؤمنین علیه السلام واقع در ابتدای خیابان شهدا(صفائیه) برپا می باشد.

به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) مجلس سوگواری و روضه خوانی به مدت سه روز از ساعت ۷ لغایت ۸ صبح در موسسه امام صادق(ع) واقع در میدان شهدا برقرار می باشد.

مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) با حضور آیت الله نوری همدانی، علما، اساتید، طلاب و عموم مردم مؤمن و ولایتمدار، در دفتر این مرجع تقلید برگزار می گردد.

این مراسم از روز سه شنبه تا پنجشنبه ( اول تا سوم جمادی الثانی) از ساعت ۱۰:۳۰ صبح برپا می گردد.

مجلس عزا و سوگواری شهادت بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) به مدت سه روز از سه شنبه دهم اسفند ماه تا روز پنج شنبه دوازدهم اسفند ماه ساعت ۱۰ صبح در بیت آیت الله بروجردی برگزار می گردد.

در این مراسم حجج اسلام والمسلمین گنجی و مومنی سخنرانی کرده و عاصی از مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی خواهد پرداخت.

به مناسبت شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) مجلس عزاداری و سوگواری از فردا(سه شنبه) به مدت سه روز از ساعت ۹:۱۵ در دفتر این استاد حوزه علمیه قم برپا می باشد.

مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) روز پنجشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ با حضور آیت الله صانعی در حسینیه این مرجع تقلید برپا می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا در بیوت علما و مراجع تقلید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..