تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک معترض شیعه در عربستان به حبس محکوم شد

دادگاه کیفری ویژه ریاض روز گذشته یکی از شهروندان شیعه شرق این کشور را به اتهام آنچه پیوستن به یک گروه تروریستی و حمله به مراکز امنیتی در استان القطیف و شهرستان العوامیه خوانده شده است، به تحمل ۲۷ سال حبس محکوم کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»، دادگاه ریاض مدعی است که این فرد با پیوستن به یک گروه تروریستی، در حملات دوره ای به مراکز و گشت های امنیتی استان قطیف دست داشته و در تلاش بوده است تا در نظم عمومی اخلال ایجاد کند.

دادگاه همچنین این فرد را به شرکت در تجمعات اعتراضی ضد دولت این کشور در شهرستان عوامیه، تحریک شهروندان نسبت به برگزاری اعتراضات ضد دولتی، همکاری با کشور های خارجی به هدف ایجاد شورش  و سردادن شعارهای سیاسی علیه رژیم آل سعود نسبت داده است.

این در حالی است که دادگاه ریاض، این معترض شیعه را پیش از این به اعدام محکوم کرده بود اما حکم اعدام وی از سوی دادگاه عالی این کشور نقض شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک معترض شیعه در عربستان به حبس محکوم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..