تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هتک حرمت به گورستان یهودیان در آمریکا

وزارت خارجه "اسرائیل"، روز دوشنبه "هتک حرمت" به یک گورستان یهودی در آمریکا را شوک آور و آن را اقدامی "تکان دهنده و نگران کننده" توصیف کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»، رژیم صهیونیستی حمله به گورستان یهودیان در امریکا را یک زنگ خطر دانست."ایمانوئل نخشون" به نمایندگی از این وزارتخانه در تویتر، "تخریب و هتک حرمت گورستان یهودیان در فیلادلفیا را اقدامی وحشتناک، نگران کننده و یک زنگ خطر دانست. وی گفت: اطمینان دارم که مقامات آمریکایی مجرمان را پیگرد و مجازات خواهد کرد.

تخریب گران شماری از آثار این قبرستان را که برخی از آنها به بیش از صد سال برمی گردد، تخریب کردند.

هفته گذشته نیز صدها قبر یهودیان در قبرستان سنت لوییز واقع در ایالت میسوری هدف حمله قرار گرفت و تخریب شد.

در همین حال خاخام این منطقه در گفت و گو با شبکه "ای بی سی" از اختصاص مژدگانی ده هزار دلاری مرکز یهودیان آمریکا به کسانی خبر داد که اطلاعاتی مربوط به مرتکبان این اقدام به آنها گزارش دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هتک حرمت به گورستان یهودیان در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..