تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لباس انوشه انصاری و فیروز نادری سوژه کاربران فضای مجازی شد

کاربران شبکه های اجتماعی از کوچکترین مسائل حاشیه ای هم نمیگذرند چه برسد به پوشش و لباس چهره های مطرح. بعد از برنده شدن فیلم فروشنده در مراسم اسکار کاربران شبکه ها سوژه ی جدیدی پیدا کردند .

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ در ادامه برخی از واکنش های کاربران به نوع پوشش انوشه انصاری و فیروز نادری که به نمایندگی از اصغر فرهادی جایزه را دریافت کردند، میبینید:

- از فردا ایشالا بازار پر میشه از شال ویژه انوشه انصاری در مراسم اسکار،ویژه عید نوروز

- کت شلوار فیروز نادری یه جوری گشاده قشنگ مشخصه باباش براش یه سایز بزرگتر خریده تا سال بعدم بتونه تو مراسم اسکار تنش کنه

- وای حتی روی شلوار دکتر فیروز نادری هم عکس اهواز بود؛ فقط چون برقشون قطع بود از فضا سیاه دیده می‌شد.

- لباس و پوشش خانوم انوشه انصاری از بسیاری از هنرپیشه‌های زن ایرانی آراسته‌تر و مناسب‌تره!

- فیروز نادری واسش مهم نیست که من و تو یا هرکس دیگه از کت شلوارش خوشمون بیاد یا نه ، بابا چرا نمیفهمین طرف یه سیاره به نامشه

- لباس گشاد وراحت برای امثال نادری که جوانی‌شون در دهه۷۰و۸۰ گذشت یک فرهنگ‌ـه.بهترین وگرون‌ترین برندهاهمچنان شلوارپیلی‌دار و گشادتولید می‌کنند.

- الان سحر دولتشاهی داره فکر میکنه اینا که لباس پارسال من در کن رو مسخره میکردن میگفتن پرده پوشیده چرا به لباس انوشه انصاری گیر نمیدن؟

- لباس انوشه انصاری شکل لباس اون پیرزن هندیه بود که اومده بود ایران جام جهانی شطرنج زنان بازی های نوه ش رو ببینه.

- انوشه انصاری چه لباس "پوشش رسانه ای داخلی فرندلی" ای پوشیده

- خدایاااا خودت منو گاو کن!!! میگن چرا لباس انوشه پوشیده بوده

- پارسال هم نام برنده رو اشتباه خونده بودن؛ باز هم میگم، بازی خرسه خیلی از دیکاپریو بهتر بود.

- آقای روحانی خداوکیلی اسکار فرهادی رو دیگه به عنوان دستاورد دولت خودت معرفی نکنی!

نهایتش میتونی بگی دستاورد دولت ترامپ :)

منبع: جام جم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لباس انوشه انصاری و فیروز نادری سوژه کاربران فضای مجازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..