تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض شدید رقیب فرهادی به اسکار «فروشنده»

صراط: مدیر کمپانی سونی پخش‌کننده «تونی اردمن» رقیب اصلی فیلم فرهادی در اسکار که بسیاری این فیلم را امید اول کسب جایزه می دانستند، در واکنش خشم‌آمیزی گفت: «اخبار ساختگی باعث موفقیت فرهادی و فروشنده در اسکار شد.»

به گزارش صراط، روزنامه جوان در این باره نوشت: رسانه‌هايي که در انتخابات چند ماه پيش امريکا غافلگير شدند، اين‌بار در خلق فضايي که اعطاي اسکار به فرهادي امري بايسته و شايسته قلمداد شود، طوري پيش رفتند که «تونی اردمن» حتي کارگردان فيلم رقيب فروشنده نيز با اينکه پيشتازي فيلمش پيش از فضاسازي سنگين رسانه‌اي دموکرات‌ها در نظرسنجي‌ها کاملاً مشهود بود، چاره‌اي جز همراه شدن با جو غالب نبيند و در آخرين اظهارنظرش پس از اعلام برندگان، اساساً اعطاي اسکار به رقيبش را فارغ از اينکه کدام فيلم قابليت‌هاي هنري بيشتري دارد، حق فرهادي تلقي کند. جالب است که هاليوود ريپورتر به عنوان رسانه رسمي هاليوود بارها طي هفته اخير و حتي پس از اعلام برنده‌هاي اسکار به صراحت بر اين گزاره که سياست باعث برنده شدن فروشنده در اسکار مي‌شود، دست گذاشت و هرگز نخواست که اين مسئله را پنهان کند. عبارت «توني اردمن قرباني سياست‌هاي ترامپ» را هاليوود ريپورتر منتشر کرد و حتي نوشت: «فروشنده از بهترين‌هاي فرهادي نيست». اما مدیر کمپانی سونی پخش‌کننده «تونی اردمن» در واکنش خشم‌آمیزی گفت: «اخبار ساختگی باعث موفقیت فرهادی و فروشنده در اسکار شد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض شدید رقیب فرهادی به اسکار «فروشنده»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..