تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع پیکر مطهر 3 شهید گمنام در شاهرود

پیکر مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم شهید پرور شاهرود تشییع شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دو نفر از این شهدا در عملیات والفجر هشت در منطقه ام الرصاص و یک شهید هم در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت رسیده است.

پیکر مطهر این شهدا از کانون جوانان بسیج تا چهار راه شهید مدنی شاهرود تشییع و پس از اقامه نماز ، یکی از این شهدا در دانشکده فنی و حرفه ای دختران به خاک سپرده شد .

پیکر دو شهید دیگر هم هم برای تشییع و تدفین به شهر بیارجمند منتقل شد.

در مراسم تشییع سه شهید گمنام فرماندار، مسئولان دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی هم حضور داشتند.

مراسم استقبال از دو شهید گمنام ، چهارشنبه 9 صبح در شهر بیارجمند برگزار و مراسم تشییع پیکر مطهر آنها روز پنجشنبه همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) ساعت10 صبح از مقابل حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر بیارجمند برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع پیکر مطهر 3 شهید گمنام در شاهرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..