تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضو پارلمان سوریه: در کنار ایران و علیه ترکیه خواهیم ایستاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از اعضای پارلمان سوریه گفت: در هر درگیری که بین ایران و ترکیه اتفاق بیفتد، در کنار ایران و بر علیه ترکیه خواهیم ایستاد.
 
به گزارش انتخاب، فارس شهابی عضو پارلمان سوریه و رئیس اتحادیه صنایع سوریه در صفحه توئیتر خود نوشت: در هر درگیری که بین ایران و ترکیه اتفاق افتد، در کنار ایران و برعلیه ترکیه و اردوغان که کشورمان را غارت ونابود کرد، خواهیم ایستاد.
 
الفجر در ادامه نوشت: کشور ترکیه از زمان آغاز جنگ در سوریه در سال 2011، از نیروهای مخالف دولت بشار اسد حمایت کرد و با گروه تروریستی داعش خرید و فروش نفتی می‌کرد، برعکس جمهوری اسلامی ایران که از نیروهای بشار اسد حمایت می‌کند.
 
علی‌رغم این اظهارات که به نوعی در حمایت از ایران هم مطرح شده است، مقامات کشورمان همواره اعلام کرده‌اند که سیاست‌های ایران همیشه در راستای ایجاد دوستی و وحدت در منطقه است و هیچ‌گاه امنیت هیچ کشوری از طریق ایران به خطر نخواهد افتاد مگر این‌که تعرضی صورت بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضو پارلمان سوریه: در کنار ایران و علیه ترکیه خواهیم ایستاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..