تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهای گاز صادراتی روسیه به اروپا رشد کرد

شرکت گازپروم روسیه از صادرات 179 میلیارد و 300 میلیون متر مکعب گاز به کشورهای اروپایی در سال گذشته خبر داد و همچنین اعلام کرد که قیمت این سوخت را افزایش داده است.

 آلکساندر مدودیف معاون شرکت گازپروم گفت: فروش گاز روسیه به کشورهای اروپایی در سال 2016 نسبت به سال پیش از آن 12.5 درصد افزایش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، خبرگزاری ایتارتاس روز سه شنبه به نقل از معاون شرکت گازپروم نوشت: روسیه 34 درصد بازار گاز اروپا را در اختیار دارد که نسبت به گذشته بیشتر شده است.

وی با اشاره به اهمیت اروپا برای صادرات گاز روسیه افزود: امیدواریم موقعیت مسکو در بازار گاز اروپا تثبیت شده بماند، زیرا برای گسترش سهم خود برنامه ریزی کرده ایم.

مدودیف در همین حال اعلام کرد که روسیه بهای گاز صادراتی به اروپا را امسال 10 درصد افزایش خواهد داد.

معاون گازپروم گفت: میانگین بهای گاز صادراتی روسیه به اروپا بین 180- 190 دلار برای هر هزار مترمکعب خواهد بود.

بهای گاز صادراتی روسیه به کشورهای اروپایی در سال 2016 میلادی 167 دلار برای هر هزار مترمکعب بود که امسال تا کنون هنوز تغییری نکرده است.

تا ماه ژوئن سال گذشته روسیه گاز به اروپا به بهای 200 دلار برای هر هزار مترمکعب صادر می کرد که به دلیل سقوط قیمت نفت در بازار جهانی آن را کاهش داد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهای گاز صادراتی روسیه به اروپا رشد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..