تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلسم بی مدالی شکست/ جمشیدیان صاحب برنز جوانان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا امروز سه شنبه دهم اسفند ماه مسابقات استقامت جاده جوانان برگزار شد.

در پایان این بخش که به مسافت ۸۹.۶ کیلومتر برگزار شد امیرحسین جمشیدیان رکابزن جوان کشورمان موفق شد به عنوان نفر سوم از خط پایان گذشته و مدال برنز این رقابتها را از آن خود کند. جمشیدیان در مسابقات قهرمانی آسیای بخش پیست که در هندوستان برگزار شد نیز ایران را صاحب یک مدال طلا و یک نقره کرده بود.

امروز همچنین رکابزنان بزرگسال زن نیز در مسافت ۸۹.۶ کیلومتر در بخش استقامت جاده به رقابت می پردازند.

فردا چهارشنبه  مسابقات بخش استقامت جاده زیر ۲۳ سال به مسافت ۱۱۵.۲ کیلومتر (مردان) و استقامت جاده جوانان به مسافت ۶۴ کیلومتر (بانوان) برگزار خواهد شد.

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا تا دوازدهم اسفندماه در بحرین در جریان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلسم بی مدالی شکست/ جمشیدیان صاحب برنز جوانان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..