تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاربران بطور متوسط روزانه بیش از صد هزار سال ویدیو در یوتیوب تماشا می کنند

کاربران بطور متوسط روزانه بیش از صد هزار سال ویدیو در یوتیوب تماشا می کنند

شاید خیلی ها از شنیدن این خبر تعجب نکنند، اما گوگل اعلام کرده که کاربران روزانه حدود یک میلیارد ساعت ویدیو را در یوتیوب مشاهده می کنند. این موتور جستجو فرصت را غنیمت شمرده و از کاربران و تولیدکنندگان محتوا تشکر کرده و به توضیح این موضوع پرداخته که چرا محاسبات خود را بر مبنای تعداد ساعت تماشای ویدیو قرار داده اند و نه دفعات تماشای ویدیو. این آمار روز گذشته در وبلاگ رسمی یوتیوب منتشر شد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


گوگل ابتدا در خصوص انتخاب مقیاس مورد استفاده در ارزیابی توضیحاتی را ارایه داده است. پیشتر مقیاس مورد استفاده برای ارزیابی موفقیت یا ناکامی یوتیوب تعداد دفعاتی بود که یک ویدیو مشاهد می شد. اما پس از مدتی گوگل دریافت مدت زمانی که کاربر به تماشای ویدیو اختصاص می دهد از صحت و دقت بیشتری برخوردار است. بارها برای همه ما پیش آمده که تماشای یک ویدیو را در یوتیوب آغاز کرده ایم اما آن را به پایان نبرده ایم. بنابراین گوگل روش ارزیابی خود و شیوه به اشتراک گذاری محتوا را تغییر داد. از آن زمان، این سرویس رشد قابل توجهی را شاهد بوده و بسیاری از تولیدکنندگان محتوا را قادر ساخته مجموعه ای ارزشمندتر از محتوا را به اشتراک بگذارند. این شیوه همچنین سایر مجموعه ها مانند Comcast را به ساخت پلتفرم های جدید برای تماشای این محتوا ترغیب کرده است. بعلاوه، گوگل خود به بهبود مداوم تجربه تماشای ویدیو در یوتیوب بسیار علاقمند شده است. اما، گوگل بلافاصله یادآوری می کند که دستاوردهای یوتیوب به این کمپانی تعلق ندارد. یوتیوب که پلتفرمی باز برای به اشتراک گذاری و دسترسی به ویدیوست، گستردگی و تنوع خود را مدیون کاربران و تولیدکنندگان محتواست.


گوگل از این فرصت استفاده کرده و نکاتی که مستقیما با عبارت "یک میلیارد ساعت" در ارتباطند را نیز مطرح کرده است. این تعداد ساعت تماشای ویدیو برابر است با صد هزار سال تماشای ویدیو. البته عدد دقیق آن 114155 سال است، اما گوگل به این اشاره کرده که این زمان برابر با زمانی است که برای عبور از کهکشان راه شیری با سرعت نور نیاز است!


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاربران بطور متوسط روزانه بیش از صد هزار سال ویدیو در یوتیوب تماشا می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..