تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از چند طرح سلامت محوردر شهرستان کلات

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در بدو ورود به این شهرستان در حاشبه بازدید از کمربندی شهر زاوین با بیان این که یکی از مزیت‌های این شهر، گردشگری است؛ بر لزوم عملیاتی شدن طرح گردشگری سد زاوین تاکید کرد.

وی گفت: سد بتونی زاوین، آبشارهای زیبای آن و دشت النگ از جمله جاذبه‌های این منطقه است که باید با معرفی آن برای جذب بیشتر گردشگران تلاش کنیم.

استاندار خراسان رضوی با حضور در محله‌ی زاوین علیا ضمن گفتگو با مردم آن منطقه، بر مزار گلزار شهدا حاضر شد و به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

رشیدیان با اشاره به موقعیت کمربندی شهر زاوین بر ضرورت احداث پل هوایی و زیر گذر برای دسترسی بهتر ساکنان و کاهش مخاطرات تاکید کرد.

بهره برداری از پنج پروژه‌ی سلامت محور شهرستان کلات.

علی رضا رشیدیان در ادامه سفر به کلات، پنج پروژه‌ی سلامت محور شامل دو مرکز جامع سلامت در روستاهای چنار و تقی آبادرابا اعتباریک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و سه خانه‌ی بهداشت در روستاهای آبدر، چهچه و چنار با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان به بهره برداری زساند.

بهره برداری از این پروژه‌ها در راستای اجرای طرح تحول سلامت صورت گرفت و استاندار خراسان رضوی با حضور در روستای چنار مرکز جامع سلامت این روستا را به صورت نمادین افتتاح کرد و به صورت همزمان الباقی مراکز نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام//ف. ج.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از چند طرح سلامت محوردر شهرستان کلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..