تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




97 مدرسه آذربایجان‌غربی برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۶ آماده‌سازی شد

ساعت: 10:13 منتشر شده در مورخ: 1395/12/10 شناسه خبر: 1050910

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی خبر داد:

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: ستاد اسکان فرهنگیان استان با 97 مدرسه آماده پذیرش میهمانان فرهنگی در نوروز سال 96 است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازفریدون سیدمصطفوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اروم‌نیوز ، با اشاره به اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 1396 اظهار داشت: امسال پذیرش مهمانان از 28 اسفندماه جاری آغاز و تا 13 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این راستا 17 پایگاه در 17 منطقه آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی جهت اسکان و راهنمایی بهینه مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه در نوروز 96 ستاد اسکان آموزش و پرورش استان 102 کلاس ویژه ، 571 کلاس نوع الف و 237 کلاس نوع ب را برای اسکان فرهنگیان آماده‌سازی کرده، خاطرنشان کرد: امسال 320 نفر عوامل اجرایی نیز در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی از کاهش پذیرش مستقل مسافران در خانه‌های معلم و باشگاه فرهنگیان استان نیز خبر داد و افزود: این اقدام در راستای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در ستادهای اسکان فرهنگیان استان است.

به گفته مصطفوی امسال 2.5 میلیارد ریال اعتبار از طرف وزارت آموزش و پرورش برای تجهیز کلاس‌های ستاد اسکان استان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «97 مدرسه آذربایجان‌غربی برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۶ آماده‌سازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..