تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید وزیر ورزش و جوانان از اماکن ورزشی شهرستان بابل/ تصاویر

ساعت: 10:18 منتشر شده در مورخ: 1395/12/10 شناسه خبر: 1050702

وزیر ورزش و جوانان در سفر استانی خود به مازندران از ورزشگاه iهفت تیر بابل بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بابل نوین، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان کشور پیش از ظهر امروز ۹ اسفند از ورزشگاه هفت تیر بابل بازدید کرد.

سلطانی‌فر در سفر یک روزه‌اش به مازندران، پس از بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان آمل، وارد بابل شد و مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.


وی با حضور در این ورزشگاه دقایقی را به مطالبات و درخواست مردم ورزش دوست این شهرستان گوش داد که در این مطالبات مردم خواستار رسیدگی وزارت ورزش و جوانان به وضعیت نامناسب چمن، آب آشامیدنی و صندلی‌های این ورزشگاه و ایجاد سرانه ورزشی بیشتر شدند.


گفتنی است در بازدید از اماکن ورزشی بابل ربیع فلاح استاندار مازندران، حسین‌زادگان مدیر کل ورزش و جوانان، عباسپور فرماندارویژه بابل، سرهنگ علی اکبر محمدپور فرمانده سپاه بابل و امیرنیا رییس اداره ورزش و جوانان وزیر ورزش را همراهی کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید وزیر ورزش و جوانان از اماکن ورزشی شهرستان بابل/ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..