تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت سه کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی آزاد نوجوانان

منصور کیانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهبازی در وزن 46 کیلوگرم، زارع در وزن 76 کیلوگرم و قیاسی در وزن 85 کیلوگرم در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده اند.
وی یادآور شد: در اوزان 46 و 76 و 85 کیلوگرم به جز شهبازی، زارع و قیاسی هر کدام سه کشتی گیر دیگر نیز از استان های مختلف حضور دارند.
کیانی یادآوری کرد: اردوی تیم ملی از هشتم اسفند در خانه کشتی قزوین آغاز شده و تا پانزدهم همین ماه ادامه می یابد.
وی با بیان اینکه 42 کشتی گیر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران حضور دارند، گفت: غلامرضا محمدی هدایت آزادکاران نوجوان ایران را برعهده دارد.

** یک مقام سومی برای فرنگی کار کرمانشاهی در مسابقات آزاد کشور
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه در ادامه به برگزاری مسابقات عمومی کشتی فرنگی نوجوانان کشور اشاره و اظهار کرد: آرمین جاویدفر فرنگی کار کرمانشاهی توانست مقام سوم ایرن رقابت ها را کسب کند.
کیانی با بیان اینکه جاویدفر در وزن 58 کیلوگرم صاحب مدال برنز شده است، یادآوری کرد: کشتی گیران خوزستانی و مازندرانی نیز دوم و سوم شدند.
وی افزود: حسن رنجبرپور دیگر کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در این مسابقات بود که نتوانست به مقامی بهتر از هشتمی دست یابد.
کیانی در پایان اظهار کرد: این رقابت ها در خانه شماره 2 کشتی تهران و با حضور بیش از 120 کشتی گیر از سراسر کشور برگزار شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت سه کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی آزاد نوجوانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..