تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: بازیکنان به وضعیت عادی بدنی برگشته اند/بازی اول نیمه نهایی تحت تاثیر بازی سنگین با کاله بودیم

عباس برقی عصر روز سه شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازی رفت که در تهران برگزار شد، بازیکنان کمی تحت فشار بوده و تنها سه روز پس از بازی سنگین مقابل کاله آمل در دیدار مقابل پیکان حاضر شده بودند که این کار را برای ما سخت کرده بود.
وی ادامه داد: خوشبختانه تیم از لحاظ روحی و روانی و بدنی در حالت عادی است و شرایط فراهم است تا بازی بهتری را نسبت به دور رفت انجام دهیم.
وی اضافه کرد: همه بازیکنان به جز رحمان داوودی که دچار سرماخوردگی شده، در آمادگی کامل هستند.
مربی تیم شهرداری ارومیه گفت: پزشک تیم در حال رسیدگی به وضعیت داوودی است ولی بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن امروز در مقابل پیکان بتواند بازی کند.
برقی اظهار کرد: شهر ارومیه با والیبالیست‌ها و هواداران مشهورش شناخته می‌شود و این یعنی هواداران یار هفتم تیم ارومیه و پشتیبان آن هستند.
وی بیان کرد: هوادارن همیشه پشتیبان تیم بوده اند و تیم را با تشویق‌های خود حمایت کرده اند و امروز هم در این بازی بازیکنان را حمایت می کنند تا بتوانیم یک بازی جذاب را به نمایش بگذاریم.
به گزارش ایرنا، امروز /سه شنبه/ دومین دیدار مرحله نیمه نهایی بین تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران در ارومیه برگزار می شود.
در دیدار نخست این مرحله تیم پیکان در ورزشگاه خانه والیبال تهران موفق شده بود با نتیجه سه بر صفر میهمان خود، شهرداری ارومیه را شکست دهد.
در صورت برد امروز پیکان، این تیم به مرحله نهایی راه می یابد و اگر تیم شهرداری ارومیه در بازی امروز پیروز شود، این دیدار به بازی سوم کشیده می شود.
8135/2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: بازیکنان به وضعیت عادی بدنی برگشته اند/بازی اول نیمه نهایی تحت تاثیر بازی سنگین با کاله بودیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..