تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جام جهانی تیراندازی هند/احمدی و گلخندان از راهیابی به فینال بازماندند

به گزارش ایرنا،احمدی با یک نمره اختلاف در رده سیزدهم و گلخندان دیگر ملی پوش کشورمان نیز در جایگاه هجدهم ایستاد.
در این رشته، تیراندازان چین ،ژاپن ،ویتنام و هند راهی فینال رشته تپانچه بادی 10 متر مردان شدند.
'گلنوش سبقت الهی' و 'الهام هریجانی' نیز در تپانچه 25 متر بانوان بخش دقت و پوریا نوروزیان و حسین باقری نمایندگان ایران در رشته تفنگ درازکش هستند،که این رقابتها در حال برگزاری است.
تیم ملی تیراندازی ایران با هشت تیرانداز در رقابتهای جام جهانی هند حضور یافته است.
تاکنون از مجموع 27 مدال توزیع شده در مسابقات جام جهانی تیراندازی،چین با شش مدال طلا و چهار نقره در جایگاه نخست و استرالیا با دو طلا و ایتالیا نیز با یک طلا و دو نقره در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفته اند.
رقابتهای جام جهانی تیراندازی از 4 الی 14 اسفند با حضور بیش از 450 ورزشکار از 49 کشور جهان در شهر دهلی هندوستان در حال برگزاری است.
آساق**انتشار دهنده :احمدعلی خلیل نژاد

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جام جهانی تیراندازی هند/احمدی و گلخندان از راهیابی به فینال بازماندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..