تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش سرعت اینترنت با راه اندازی مراکز تبادل ترافیک

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، اسماعیل رادکانی در آئین تکریم و معارفه مدیر کل ارتباطات زیرساخت استان آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به راه اندازی مرکز تبادل ترافیک اینترنت (IxP ) در این استان، گفت: فضای مجازی و ارتباطات جزیی از زندگی روزمره و قابل جداسازی از زندگی مردم نیست و جا دارد مسئولان استان ها در تحقق اهداف دولت الکترونیک و دسترسی آسان مردم به اینترنت به حوزه فناوری اطلاعات کمک کند .
وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی به دلیل جایگاه مهم خود در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات سهم زیادی از ظرفیت اینترنت کشور را دارد، گفت: انتظار می رود مسئولان این استان هم چون گذشته در توسعه و گسترش استفاده از خدمات الکترونیکی و همچنین حفظ و حراست از شبکه فیبرنوری استان حساس بوده و در این حوزه با اداره کل ارتباطات زیرساخت استان تعامل بیشتری داشته باشند .
اردکانی با اشاره به وجود مرکز گیت وی بین الملل به عنوان نقطه قوت در بخش زیرساخت های ارتباطی این استان خاطرنشان کرد: در این زمینه اقدامات قابل توجهی از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت برای افزایش ظرفیت های ارتباطی صورت پذیرفته است.
معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت همچنین در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گزارشی از اقدامات و فعالیت های شرکت ارتباطات زیرساخت در توسعه شاخص های ارتباطی کشور ارایه کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: در این استان از عملکرد ادارات و شرکت های وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات رضایت کامل وجود دارد و با توجه به اینکه ارتباطات زیربنای توسعه است باید تلاش کنیم انتظار مردم را در این بخش برآورده کنیم.
محمدصادق پورمهدی گفت: توسعه ارتباطات و زیرساخت ها در استان آذربایجان شرقی با توجه به مجاورت با کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، عراق و جمهوری خودمختار نخجوان و مسیر ترانزیت با کشورهای اروپایی دارای اهمیت ویژه ای است.
وی ادامه داد: فناوری اطلاعات باعث کاهش فاصله ها با شهرها و کشورهای مختلف و فراهم شدن زمینه های استفاده بهینه از اینترنت بخصوص در زمینه نشر اخبار و اطلاعات شده است.
پورمهدی گفت: امروزه تکنولوژی جزو ابزارهای ضروری زندگی مردم محسوب می شود و لازمه وجود این فناوری ها، ایجاد زیرساخت های مناسب است.
معان هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: با فراهم کردن زیرساخت ها و توسعه مناسب ارتباطات می توانیم در راستای تبریز 2018، آثار و میراث گرانبها و ارزشمند، سنت ها، آداب و رسوم، صنایع و منابع طبیعی ناشناخته، بکر و بی نظیر استان را به کل دنیا معرفی و در جهت رشد و توسعه اقتصادی بهره مند شویم.
در این آئین که همتی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت ارتباطات زیرساخت، نظرپور مدیرکل ارتباطات زیرساخت شهرستان های استان تهران و امور هماهنگی استان ها و جمعی از مدیران کل ادارات و دستگاه های استان آذربایجان شرقی حضور داشتند، ناصر یوسف زاده به عنوان مدیرکل جدید ارتباطات زیرساخت استان معرفی و از خدمات حمید محمد زاه تقدیر شد.
خبرنگار: مینا بازگشا** انتشار: پرویز انصاری
6120/3071

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش سرعت اینترنت با راه اندازی مراکز تبادل ترافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..