تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: اوباما پشت پرده تمام اعتراضات علیه من است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان؛ "دونالد ترامپ"، رئیس‌جمهور آمریکا، در مصاحبه با فاکس نیوز مدعی شد رئیس‌جمهور پیشین آمریکا عامل اصلی افزایش اعتراضات و برگزاری تظاهرات‌های گسترده علیه وی است. 

مجری شبکه فاکس نیوز از ترامپ پرسید آیا ممکن است اوباما در سازماندهی اعتراضات و تظاهرات علیه وی در سراسر آمریکا نقش داشته باشد یا خیر. ترامپ بدون تامل در پاسخ به این سوال گفت: به نظرم تمام ناآرامی‌ها و تظاهرات در کشور از سوی اوباما مدیریت می‌شود.

ترامپ در ادامه مدعی شد: این شیوه سیاست است و شما هرگز متوجه نمی‌شوید دقیقاً چه اتفاقی پشت صحنه در جریان است. اصلا اجازه نمی‌دهند شما بفهمید چه در پشت صحنه می‌گذرد.

ترامپ اظهار داشت کسانیکه در خیابان‌ها علیه وی شعار می‌دهد "آشوبگران حرفه‌ای" هستند. وی بار‌ها بی‌اعتمادی خود را به رسانه‌های آمریکایی آشکار کرده است و برخی خبرگزاری‌های این کشور را عامل درز اطلاعات محرمانه از کاخ سفید می‌داند. ترامپ معتقد است گفتگوی وی با مقامات سیاسی مکزیک و استرالیا از سوی همین رسانه‌ها که به تصور وی "عامل اوباما" هستند، درز پیدا کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: اوباما پشت پرده تمام اعتراضات علیه من است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..