تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موراتا؛ کارآمدترین مهاجم فصل جاری فوتبال اسپانیا

کد خبر: ۴۸۸۸۴۲

۳۷  بازدید

در رده‌بندی کارآمدترین مهاجمان این فصل فوتبال باشگاهی اسپانیا، مهاجم اسپانیایی رئال مادرید بعد از همتای آرژانتینی‌اش در رده دوم قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم: آلوارو موراتا با وجود نیمکت‌نشینی در اکثر بازی‌های این فصل رئال مادرید، کارآمدترین مهاجم این فصل کهکشانی‌ها از حیث به ثمر رساندن بیشترین گل به نسبت زمان حضورش در میدان بوده است.

موراتا که یکشنبه شب گل پیروزی‌بخش رئال مادرید را در بازی خارج از خانه برابر ویارئال به ثمر رساند، ذخیره طلایی این فصل تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان و کارآمدترین مهاجم لیگ پس از لیونل مسی بوده است. موراتا در 8 بازی اخیرش برای رئال مادرید، 7 گل زده و تنها بازیکنی که آماری بهتر دارد مسی است که در 8 بازی‌اش 8 گل زده است.

از لحاظ میانگین گل در دقایق حضور در میدان هم مسی تنها کسی است که آمار بهتری نسبت به موراتا دارد. مهاجم آرژانتینی بارسلونا در هر 86 دقیقه بازی یک گل زده است و موراتا در هر 92 دقیقه.

موراتا در این فصل حتی از فصل گذشته که در یوونتوس توپ می‌زد هم آمار بهتری داشته است. او در 1200 دقیقه بازی برابر رئال مادرید 12 گل زده است در حالی که همین تعداد گل را فصل گذشته در 2 هزار و 300 دقیقه بازی به ثمر رساند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موراتا؛ کارآمدترین مهاجم فصل جاری فوتبال اسپانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..