تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک 50 میلیونی بلاعوض به خانواده شهدای آتش نشان

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به جلسه‌ای که با بانک برگزار شده است تصمیم گرفته‌ایم برای بازماندگان شهدای آتش‌نشان حساب 50 میلیون تومانی کمک بلاعوض پرداخت کنیم.

به گزارش شمانیوز:اسماعیل دوستی در سیصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات پیش از دستور اظهارداشت: با توجه به جلسه‌ای که با بانک برگزار شده است تصمیم گرفته‌ایم برای بازماندگان شهدای آتش‌نشان حساب 50 میلیون تومانی کمک بلاعوض پرداخت کنیم و 9 فرزند آنها که دختر نیز هستند بورسیه کنیم و در آینده نیز استخدام بانک شوند و فردا نیز جلسه‌ای با حضور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی برای بررسی این موارد داریم.

وی در بخش دیگر سخنانش گفت: پرونده ساختمان شیخ بهایی در کمیسیون ماده 100 مطرح و در حال پیگیری است و این پرونده به نام خود مسجد جامعی نیست بلکه به نام برادرش و یک نفر دیگر است و تخلف آنچنانی صورت نگرفته است و اگر هم صورت گرفته است مثل بقیه تخلفات ساختمان بوده است.

وی گفت: از هیأت رئیسه و رئیس شورا درخواست می‌شود این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد و عکس‌العملی در خصوص توهین به اعضا داشته باشند./فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک 50 میلیونی بلاعوض به خانواده شهدای آتش نشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..