تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرکزم روی کسب نتیجه است نه رکوردهای شخصی

به گزارش افکارنیوز،

سیدجلال حسینی سال سختی را سپری کرد و شب گذشته در برنامه نود مزد تلاش یک ساله خود را گرفت. کاپیتان فعلی پرسپولیس با تیم نفت شروع سال 95 را شروع کرد و بعد از سختی های فراوانی که در این تیم به دلیل مشکلات مالی کشید، راهی پرسپولیس شد. 

او در سال 95 به رکورد 100 بازی ملی رسید و هنوز هم یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کی روش محسوب می شود.

شب گذشته در نظرسنجی برنامه نود سیدجلال حسینی که در خط دفاعی پرسپولیس یک آمار فوق العاده در فصل جاری به ثبت رسانده، به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد. 

حسینی که هم اکنون با پرسپولیس در ابوظبی حضور دارد و خود را برای دیدار سخت امروز مقابل الوحده امارات آماده می کند، از صبح امروز پیام های تبریک زیادی را دریافت کرده و هم تیمی هایش نیز در اردوی پرسپولیس برایش سنگ تمام گذاشتند.

سیدجلال با تاکید بر اهمیت بازی امروز برای پرسپولیس درباره انتخابش به عنوان مرد سال فوتبال ایران در برنامه نود گفت: همیشه گفته ام که انتخابی که از سوی مردم صورت می گیرد، برای هر بازیکنی ارزشمندتر از هر اتفاقی است. این انتخاب هم برای من واقعا ویژه بود و خیلی ارزش داشت و روحیه مرا برای بازی امروز دوچندان کرد. 

وی افزود: جا دارد از تمام کسانی که به من رای دادند تا به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شوم، تشکر کنم. من همیشه سعی کرده ام در خدمت تیمم باشم و تمرکزم روی کسب بهترین نتیجه باشد، نه رکوردهای شخصی. شاید برای همین است که مردم نیز همیشه به من لطف داشته اند.

حسینی در پایان گفت: آرای مردم بار سنگینی را روی دوش من گذاشت و امیدوارم بتوانم از پس این مسئولیت سنگینی به خوبی بربیایم. بازهم از تمام هواداران فوتبال ایران که به من رای دادند، تشکر می کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرکزم روی کسب نتیجه است نه رکوردهای شخصی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..