تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوارض پرخوری کودک، مشکلات آینده

کودکانی که دچار پرخوری هستند و در نه سالگی اثرات مخرب پرخوری در آنها دیده می‌شود ولی نتایج آن اغلب در سن 12 سالگی دیده خواهد شد.

امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 42

کودکانی که دچار پرخوری هستند و در نه سالگی اثرات مخرب پرخوری در آنها دیده می‌شود ولی نتایج آن اغلب در سن 12 سالگی دیده خواهد شد.
براساس یک مطالعه در مجله علمی اشتها، اشاره می‌شود کودکانی که دچار پرخوری هستند و در نه سالگی اثرات مخرب پرخوری در آنها دیده می‌شود و نتایج آن اغلب در سن 12 سالگی دیده خواهد شد.
بنابراین از سه گروه والدین، معلمین و پزشکان خواسته شده که در این حیطه وارد شوند و هشدارهای لازم را به کودکان و نوجوانان بدهند و آنان را از نتایج و عوارض پرخوری مطلع سازنده این عوامل در دختران بیشتر به طریق نارضایتی، از بدن خود و در پسران به صورت افسردگی بروز خواهد کرد.
بنابه تحقیقات دکتر الیزابت ایوانز، دانشیار پژوهش در موسسه بهداشت نیوکاسل، باید اطلاع‌رسانی و آگاهی به کودکان و نوجوانان به جهت خطراتی که آنها تهدید می‌کند داده شود و به دنبال آن ترویج تغذیه درست و عدم اختلالات خوراکی نیز تدریس شود.
بهترین زمان برای ارائه مطالب درست و منطقی سن 15 سالگی می‌باشد که فرد مبتلا به چاقی می‌تواند با درک درست از پرخوری خویش جلوگیری نماید. باید به این افراد تفهیم شود که پرخوری نه تنها باعث چاقی افسردگی و عدم مقبولیت اجتماعی می‌گردد بلکه در سطوح بالاتر می‌تواند عامل خطر و کشنده نیز باشد.

منبع:زندگی آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوارض پرخوری کودک، مشکلات آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..