تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکنجه همراه هميشگی شیخ عیسی قاسم تا حد مرگ

سيدعلوی الموسوی همراه هميشگی آیت الله عیسی قاسم برای اعتراف بر ضد ایشان تحت شدیدترین شکنجه ها تا حد مرگ است.

به گزارش «شیعه نیوز»، پایگاه خبری مرآة البحرين گزارش داد: سيد علوی الموسوی همراه هميشگی آیت الله عیسی قاسم برای اعتراف بر ضد ایشان تحت شدیدترین شکنجه ها تا حد مرگ است.

سید علوی که از تاریخ 24 اوکتبر 2016 در بازداشت بسر میبرد تا کنون بجز یک تماس یک دقیقه ای پس از یکماه از بازداشت با صدایی لرزان و ضعیف، هیچگونه تماسی با خانواده و وکیل خود نداشته است و هیچ اطلاعاتی از محل بازداشت و اتهامات وی در دست نمی باشد.

* مشاهده سید در حال انتقال به بیمارستان

وی در چند نوبت در حال انتقال به بیمارستان در اثر ترس از وفات وی در نتیجه شکنجه های شدید و مستمر با وضعیت نامساعد جسمی مشاهده شده است .

برخی منابع و تحلیل گرانی که روند بازداشت وی را زیر نظر دارند معتقدند از آنجایی که سیدعلوی همراه همیشگی آیت الله عیسی قاسم بوده است به احتمال بسیار زیاد برای گرفتن اعترافاتی بر ضد آیت الله عیسی قاسم مورد شکنجه قرار گرفته تا در روند محاکمه آیت الله عیسی قاسم به آنها استناد گردد.

وی تا کنون حاضر به امضای اعترافات دروغین نشده است و تحت شکنجه شدید می باشد . منابع آگاه خبر از فلج نیمی از بدن وی در اثر شکنجه داده اند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکنجه همراه هميشگی شیخ عیسی قاسم تا حد مرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..