تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوان عربستانی پدر پیر خود را به دوش گرفت+ تصویر

یک جوان عربستانی که پس از نماز جمعه به دلیل بارش باران پدر پیر خود را به دوش گرفته بود مورد ستایش مردم و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش «شیعه نیوز»، یک جوان عربستانی که پس از پایان نماز جمعه به دلیل بارش باران پدر پیر خود را به دوش گرفته بود مورد ستایش مردم و شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

سامي آل هلال که پدرش مؤذن مسجد المرتضی در شهر ام حمام در منطقه شیعه نشین قطیف عربستان است هنگام رفت و برگشت پدر، او را بر دوش گرفت تا در آب گرفتگی معابر اذیت نشود.

عکس این جوان عربستانی در حال به دوش گرفتن پدرش مورد استقبال قرار گرفته است. کاربران شبکه های اجتماعی این اقدام را ستودند و بر اهمیت احترام به پدر و مادر از سوی فرزندان تاکید کردند.

سامي آل هلال در این باره گفت: از اینکه موفق به این کار شدم به خودم می بالم. احساسی که در آن موقع داشتم قابل وصف نیست.

جمعی از دانش آموزان منطقه سیهات نیز در مراسمی از این اقدام قدردانی کردند.

جوان عربستانی پدر پیر خود را به دوش گرفت+ تصویر

جوان عربستانی پدر پیر خود را به دوش گرفت+ تصویر

جوان عربستانی پدر پیر خود را به دوش گرفت+ تصویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوان عربستانی پدر پیر خود را به دوش گرفت+ تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..