تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه طرح پنتاگون برای مقابله با داعش به کاخ سفید

یک مقام آمریکایی خبر داده که وزارت دفاع این کشور طرح خود برای مقابله با داعش را به کاخ سفید تحویل داده است.

به گزارش «شیعه نیوز»، در ادامه گمانه زنیها درباره مقابله با داعش در آمریکا، پنتاگون طرحی در این باره به کاخ سفید ارائه کرده است.

ماه گذشته میلادی بود که دونالد ترامپ به پنتاگون و جیمز متیس وزیر دفاع این کشور 30 روز مهلت داده بود تا طرحی برای شکست داعش ترسیم و ارائه کنند.

ظهر امروز دوشنبه بود که برخی رسانه های آمریکایی از ارائه طرح مذکور به دونالد ترامپ طی هفته جاری خبر دادند.

با گذشت چندین ساعت و در ساعات ابتدایی دوشنبه شب به وقت تهران، یک مقام آمریکایی گفته که پنتاگون طرحش را به کاخ سفید ارائه داده است.

به گزارش سی‌ان‌ان، این مقام آمریکایی تاکید کرده که گزینه های مدنظر طرح پنتاگون، شامل اتخاذ تدابیر نظامی، دیپلماتیک و مالی است.

به گفته این مقام آمریکایی قرار است امروز «کمیته روسا» در شورای امنیت ملی کاخ سفید با حضور مقامات ارشد، درباره مقابله با داعش بحث کنند.

سخنگوی پنتاگون به خبرنگاران گفته که طرح مذکور تنها مختص به استراتژیهای نظامی نیست بلکه تدابیر دیپلماتیک، مالی و امنیت سایبری را هم شامل میشود.

«جف دیویس» همچنین تاکید کرده که طرح پنتاگون تنها برای شکست داعش منحصر به عراق و سوریه نمی شود بلکه یک رویکرد فراملی در قبال این گروه تروریستی در پیش میگیرد چرا که داعش توانسته غیر از این دو کشور در مناطقی از قبیل افغانستان و لیبی هم گسترش یابد.

سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که تمرکز طرح این وزارتخانه، ایجاد یک چارچوب مقدماتی برای شکست سریع داعش بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه طرح پنتاگون برای مقابله با داعش به کاخ سفید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..