تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک خسیس بازی خطرناک در باشگاه پرسپولیس


به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، پرسپوليس بين دو نيم‌فصل پارسال مي‌توانست پول رضايتنامه عليرضا بيرانوند را بدهد و او را جذب كند. آنها اما اين كار نكردند تا اين بازيكن را آخر فصل به طور مجاني جذب كنند. البته كه اين تصميم سود مالي خوبي داشت، اما يك جام را از قرمزها گرفت! حالا هم شايد خسيس‌بازي تكراري سرخ‌ها كار دست اين تيم بدهد. آنها بين دو نيم‌فصل در آستانه خريد يك مدافع عراقي و يا شايان مصلح بودند، اما زير بار مالي جذب هيچكدام از اين نفرات نرفتند تا وضعيت در خط دفاعي اين تيم بحراني باقي بماند. شايد اگر انصاري مي‌توانست به سمت چپ خط دفاعي برگردد، اوضاع دوباره براي او بهتر مي‌شد، اما فعلا هيچ چاره‌اي جز ادامه حضور او در قلب خط دفاعي وجود ندارد. نكته قابل توجه اينكه شايان مصلح اين هفته يك پنالتي زيركانه براي سپيدرود برابر استقلال اهواز گرفت و به ادامه صدرنشيني اين تيم در ليگ يك كمك كرد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک خسیس بازی خطرناک در باشگاه پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..