تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری یادواره شهدای باغزندان شاهرود+ تصاویر

یادواره شهدای باغزندان به همت واحد امیدان شاهد شهدای باغزندان شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره شهدای باغزندان به همت واحد امیدان شاهد شهدای باغزندان بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دانش آموزان و مهمانان ویژه رزمندگان مدافع حرم سردار حسین پور و سردار مسلمی و خانواده شهدای منطقه باغزندان در نمازخانه آموزشگاه برگزار شد، دانش آموزان بسیجی آموزشگاه با چفیه منقش به عکس امام خامنه ای و سربند یا فاطمه در این برنامه حضور داشتند و اقدام به اجرای برنامه های زیبا و دلنشین و معنوی کردند .

گروه سرود بسیج مدرسه سرود مظهر شجاعت را اجرا نموده و دانش آموزان نیز هم خوانی زیبایی با نوای میثم مطیعی در خصوص کربلا و مدافعان حرم اجرا و دانش آموز بسیجی سید متین مصطفوی دکلمه زیبایی در وصف رشادت های مدافعان حرم اجرا نمود.

در ادامه سخنران جلسه ملکی از ایثارگران دفاع مقدس خاطرات زیبایی را برای دانش آموزان از دوران دفاع مقدس بیان کرد که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

در این برنامه مدیریت آموزش وپرورش و معاون پرورشی و آموزش ابتدایی و مسئولان بنیاد شهید شهرستان در این برنامه حضور داشتند و در آخر برنامه مدیحه ثرایی به مناسبت ایام فاطمیه توسط دانش آموز بسیجی محمد حسین مرادی اجرا شد.

لازم به ذکراست در روز اجرای یادواره واحد بسیج اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی نموده و به مدت یک هفته نمایشگاهی از تصاویر و وصایای شهدا در محل یادواره برپا شده است.

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری یادواره شهدای باغزندان شاهرود+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..