تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال سازی برای مخاطب جهانی

روز گذشته در بررسی سریال های در دست تولید  و در حال پخش خارجی به مجموعه های «سیاره زمین ۲»،« تابو»، «مارول»، «بدبیاری ها»، «فرار از زندان» و «مجازاتگر» پرداختیم. مجموعه هایی از آثار تولیدی در کمپانی های مختلف آمریکا که می توانند جز آثار پر مخاطب تلویزیون دنیا محسوب شوند. در این شماره نیز چهار سریال با عناوین « ضعیف»، «میراث»، «شکارچی ذهن» و «لژیون» را مورد  بررسی قرار می د هیم.

 به گزارش سینماخبر،داستان این فیلم بر اساس طرحی است از کتابی با همین عنوان با نویسند گی : مارک ال شاکر.

موضوع این فیلم بر میگردد به دو مامور زبردست اف بی ای در سال۱۹۷۹ که جاناتان گروف و هولت مک کانلی نقش آن ها را بازی می کنند. این دو مامور قاتلان سریالی بسیاری را دنبال و از آن ها اعتراف می گیرند  تا پرونده های خود  را حل کنند.

این سریال اثر جو پنتال و به تهیه کنند گی: دیوید  فینچر در ماه های اخیر از شبکه نتفلیکس آماده پخش خواهد  شد .

از د یگر بازیگران این فیلم می توان به انا تور در نقش روانشناس و کاتر اسمیت در نقش سرپرست بخش جنایی اف بی ای اشاره کرد. گفتنی است که بخش عمده این سریال در ایالت پنسیلوانیا فیلمبرد اری شد ه است.

از قرار معلوم تجربه‌ی همکاری دیوید  فینچر با بازیگر برنده جایزه اسکار کوین اسپیسی در «خانه‌ی پوشالی» به قدری موفق بوده که کارگردان «شبکه اجتماعی» و «دختر گمشده» در سریال جدید  نیز با یک بازیگر زن برنده اسکار همکاری خواهد کرد.

فینچر فیلم‌هایی با موضوع قتل‌های سریالی مانند  «زودیاک» و «هفت» را در کارنامه‌ی کاری خود دارد. او برای کارگردانی فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» نامزد  اسکار شد  و برای کارگردانی «شبکه اجتماعی» جایزه بفتا و گلدن گلوب را از آن خود  کرد .

شش سال پیش قرار بود  ساخت این سریال توسط شبکه «اچ‌بی‌او» انجام بشود  اما آن پروژه شکست خورد  و حالا نوبت شبکه آنلاین «نتفلیکس» است تا شانس خود  را د ر تولید  اقتباس تلویزیونی این کتاب معروف و با حضور چهره‌های سرشناسی مانند  فینچر و ترون امتحان کند .

علاوه‌بر این، احتمال این که فینچر پشت د وربین قرار بگیرد  و قسمت‌هایی از سریال را کارگرد انی کند  وجود  د ارد  اما فعلا خبر قطعی د ر این زمینه منتشر نشد ه است. حتی معلوم نیست که خود  ترون به عنوان بازیگر نیز د ر سریال حضور د اشته باشد  یا نه.

 

˜«ضعیف» ونسا هاجنز قهرمان می شود

«ضعیف» سریال کمدی جدیدی است درباره دختری به نام امیلی (ونسا هاجنز) که در اداره بیمه کار می کند  و وظیفه اش تخمین زدن خسارات به بار آمده از سوی ابر قهرمانان و آد مای شرور است. امیلی و همکاران اش شاید  هیچ قدرتی نداشته باشند، اما آن جا هستند  تا زندگی انسان‌ها را تغییر دهند  و ثابت کنند  که برای قدرتمند بودن، حتما نباید  قابلیت‌های ابرقهرمانی د اشته باشید .

از د یگر بازیگران این فیلم میتوان به:آلن تود یک در نقش دل، دنی پادی در نقش تد، کریستینا کیرک در نقش جکی و ران فانچزاشاره کرد .

این سریال به کارگرد انی: مایکل پاتریک جان است که اولین قسمت آن ۱۴بهمن از شبکه ان بی سی پخش شد . لازم به ذکر است که این سریال د رشهرهای ونکوور،کلمبیا،لس آنجلس فیلمبرداری شد ه است. پیش ازاین قرار بود  که این سریال توسط بن کوئین ساخته شود  که به دلایلی پروزه را ترک کرد .

TVLine اعلام کرد ، کار های مقد ماتی برای ساخت این سریال قبلا توسط شبکه انجام شده بود  و تنها منتظر چراغ سبزی از طرف د ی سی کامیک بود ه است.این سریال قرار است به یکی از سریال های بزرگ شرکت د ی سی کامیک تبد یل شود  ولی نمی توان د ر آن انتظار مبارزه میان بتمن و سوپر من را داشت.

 

˜« میراث» عدم حضور جک پاور در سری جدید سریال ۲۴

سریال ۱۲ قسمتی «میراث» نام سری جدید  سریال ۲۴ است. میراث نوعی بازسازی ازسری های قبلی سریال ۲۴ نیست بلکه د استان جد ید ی را با نقش آفرینی کوری هاوکین د ر نقش اریک کارتر به نمایش د ر می آورد  که د ر آن د نیای ۲۴ حسابی گسترد ه شد ه و شخصیت های جد ید ی نیز به این سریال اضافه خواهند  شد .

«میراث»، د استان یک قهرمان نظامی را تعریف می‌کند  که از جنگ به آمریکا بازگشته است و مشکلاتی برایش به وجود  آمد ه است. به همین د لیل برای نجات جان خود ش و جلوگیری از یکی از بزرگ ‌ترین حملات تروریستی تاریخ، به CTU مراجعه می‌کند

میراث به کارگرد انی: جول سارنو و رابرت کوچران بهمن ماه امسال اولین قسمت از آن پخش شد .

اوان کاتس تهیه کنند ه د یگر سریال گفت: شخصیت‌های قبلی این سریال می‌توانند  همچنان حضور د اشته باشند ، اما الان تمرکز بیشتر بر گروه جد ید ی از شخصیت‌هاست که ما مطمئن هستیم تماشاگران از آنها نیز خوششان می‌آید . ربکا اینگرام رییس سابق سی‌تی‌یو و همسرش و سناتور جان د اناوان با بازی جیمی اسمیتز از جمله این شخصیت‌ها هستند .

سریال ۲۴ اولین‌بار د ر سال ۲۰۰۱ روی آنتن رفت وپخش آن تا سال ۲۰۱۰ و د ر قالب هشت فصل و یک تله‌فیلم ادامه پید ا کرد . در سال ۲۰۱۴، شاهد  بازگشت ساترلند  در سری جد ید  سریال «۲۴» بود یم که تحت عنوان «۲۴ یک روز د یگر زندگی کن» و به عنوان فصل نهم سریال روی آنتن رفت. به گفته دانا والد ن ،مدیرعامل شرکت فاکس، قهرمان این سری جد ید  کاملا متفاوت با جک پاور است و کیفر ساترلند  بازیگر نقش جک پاور در این سری حضور نخواهد  د اشت

شبکه فاکس چند ی پیش اعلام کرد  سری جد ید  ۲۴(میراث) با ساختاری کاملا شبیه مجموعه اصلی ساخته خواهد  شد  و روید اد ها کاملا هم‌زمان د نبال می‌شوند  و هر قسمت، یک ساعت روز را پوشش می‌دهد . در حال حاضر فقط مجوز قسمت اول این سریال صادر شد ه است که در صورت اعلام نارضایتی ساخت این پروژه لغو شود.

گفتنی است بخش عمد ه این سریال در ایالت اوهایو فیلمبرد اری شد ه است.

 

˜«لژیون» بر اساس داستانهای کمیک مارول

این سریال براساس د استان های کمیک مارول ساخته شد ه با این تفاوت که ماجراهای آن در دنیای سینمایی مارول اتفاق نمی افتد. به بیانی دیگر می توان گفت این سریال اسپین آفی از سریال «مردان ایکس » است.

«لژیون» ساخته نوا هارلی است که بیستم بهمن ماه از شبکه اف ایکس پخش شد.

نوآ هاولی، سازند ه سریال فارگو ، د ر پشت صحنه سریال تلویزیونی مرد ان ایکس حضور د ارد و ساخت این سریال را بر عهد ه دارد ، او به عنوان تهیه کننده، نویسنده و کارگردان نیز د ر سریال لژیون حضور دارد .

ازد یگر ﺑﺎزﯾﮕﺮان اﯾﻦ ﺳﺮﯾﺎل ﻣﯽ ﺗﻮان ﺑﻪ دن اﺳﺘﯿﻮﻧﺰ در ﻧﻘﺶ دﯾﻮﯾﺪﻫﺎﻟﺮ، ﮐﯿﺘﯽ اﺳﻠﺘﻮن در ﻧﻘﺶاﻣﯽ ﻫﺎﻟﺮ، راﺷﻞ ﮐﻠﺮ در ﻧﻘﺶﺳﯿﺪ،آﺑﺮیﭘﻼزا در ﻧﻘﺶ ﻟﻨﯽ و ﺟﯿﻦ اﺳﻤﺎرت در ﻧﻘﺶ ﻣﻼﻧﯽ اﺷﺎره ﮐﺮد .

نوآ هارلی در کنار ﻟﻮرن ﺷﻮﻟﺮ د  وﻧﺮ،ﺑﺮاﯾﺎنﺳﯿﻨﮕﺮ،ﺳﯿﻤﻮن ﮐﯿﻨﺒﺮگ، ﺟﻒﻟﻮﺋﺐ، ﺟﯿﻢﭼﻮری و ﺟﺎن ﮐﺎﻣﺮون از تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند .

فیلمبرد اری سریال هشت قسمتی  درام «لژیون» تابستان امسال د ر شهر ونکوور آغاز شد ه واد  امه ساخت آن در شهر برنابی اد امه یافت. این سریال، به عنوان یک سریال مستقل در دست ساخت است، برایان سینگر، کارگردان چهار قسمت از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس، اعلام کرد ه است که سریال«لژیون» بخشی از دنیای مردان ایکس خواهد  بود  و ممکن است برخی اتفاقات آن به آیند ه سریال مرد ان ایکس مربوط شود .

د استان این سریال اشاره دارد  به شخصیت دیوید چارلز هالر به عنوان یک بیمار اسکیزوفرنی که تظاهر می‌کند  بیماری روانی د ارد  هرچند  واضح است که او د ارد  قد رت تخیل خود  را گسترش می‌د هد  و قد رتمند تر می‌شود.

نوا هارلی تهیه کنند ه این سریال اعلام کرد ،خاویر که د ر سریال «مرد ان ایکس» به کارگردانی: پاتریک استوارت و جیمز مکآووی در سنین مختلف به تصویر کشیده شده بود  در سریال لژیون نیز به عنوان بازیگر مهمان ایفای نقش خواهد  کرد .

بانی فیلم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال سازی برای مخاطب جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..