تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود مربی تکواندو در یزد

هم اکنون 870 تکواندوکار زن و 2 هزار و 100 تکواندوکار مرد در استان یزد به شکل حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند.

کمبود مربی تکواندو در یزدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما،

دبیر هیات تکواندو استان یزد گفت: علیرغم فعالیت افزون بر سه هزار ورزشکار زن و مرد در این رشته فقط 25 مربی زیر پوشش هستند که آمار بسیار پایینی است و برای تربیت مربیان جدید باید اقدام جدی بعمل آید.

 علی میرزایی افزود: شرایط مربیگری تکواندو بر خلاف سایر رشته های ورزشی دشوارتر است و یک مربی برای فعالیت باید 24 سال به بالا داشته باشد و دارای دان 4 تکواندو باشد.

وی گفت: در زمینه داوری رشته تکواندو مشکلی در استان وجود ندارد و با برگزاری دوره‌های مختلف قطعا نیازمان در این زمینه مرتفع می شود ولی باید برای تربیت مربیان اقدام های عملی اجرایی شود.

میرزایی به عملکرد این هیات اشاره کرد: سال گذشته توسط ورزشکاران زیر پوشش 12 مدال قهرمانی و امسال نیز 23 مدال قهرمانی کشور برای استان بدست آمده است و همچنین در این مدت نیز سه مدال بین‌المللی توسط این ورزشکاران کسب شده است.

دبیر هیات تکواندو افزود: این هیات در سال 93 در جایگاه آخر در بین تمام هیات‌های ورزشی در سطح کشور و استان یزد بود ولی با همت و برنامه ریزی و انجام فعالیت های مختلف به جایگاه دوم استان رسیده و در سطح کشور و بین استان ها جزو پنج هیأت برتر قرار دارد.

وی افزود: هم اکنون 870 تکواندوکار زن و 2 هزار و 100 تکواندوکار مرد در استان یزد به شکل حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند و 15 باشگاه در یزد، تفت،‌ بافق، مهریز،‌ ابرکوه، میبد و اشکذر سالانه فعالیت دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود مربی تکواندو در یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..