تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای عجیبی که فوتبال ایران را شوکه کرد!

بازیکنی که متهم به کم کاری به سود رقیب پرسپولیس شده بود، خودش را هوادار پرسپولیس معرفی کرد.

به گزارش کاپ، در شرایطی که بعد از گل دوم تراکتورسازی به سیاه جامگان تصاویر زیادی از در شبکه های اجتماعی پخش شد و حتی بحث های زیادی روی آن به خاطر بدون حرکت بودن رضا شربتی مدافع سیاه جامگان صورت گرفت، شب گذشته در برنامه نود اتفاق عجیبی رخ داد.

این بازیکن سیاه جامگان روی خط آمد و علاوه بر دفاع از خود اعلام کرد که یک هوادار دوآتشه پرسپولیس است و از سرخپوشان تهرانی هم به خاطر این گل معذرت خواهی می کند!

مشخص نیست این ادعا در فضا و جوی که در چند روز اخیر وجود داشت به نظر شربتی آمده یا اینکه واقعا او علاقه قلبی خود را نشان داده تا از این پس به عنوان یک پرسپولیسی روی او حساب کنند. به هر حال بازیکنی که مغصوب پرسپولیسی ها بود، حالا می تواند به بازیکن محبوب آنها تبدیل شود. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای عجیبی که فوتبال ایران را شوکه کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..