تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسانه های امریکا : مظنون حمله کانزاس درصدد کشتن دو ایرانی بود

برخی رسانه های امریکا گزارش دادند که گزارش‌ها تازه از تماس تلفنی یک کارگر در ایالت میزوری نشان می دهد که فرد مظنونی که در شهر اولات واقع در کانزاس یک مرد هندی را به ضرب گلوله کشت ، خیال کرده که « دو ایرانی» را کشته است.

در جریان حمله آدم پورینتون، مرد سفید پوست51 ساله، روز چهارشنبه هفته گذشته در شهر اولات واقع در کانزاس همچنین یک مرد هندی و یک شهروند امریکایی نیز زخمی شده اند.
یک کارگر در ایالت میزوری در 120مایلی محل تیراندازی بامداد روز پنجشنبه با پلیس تماس گرفته و گفته بود که فرد مظنون برای او تعریف کرده که دو ایرانی را کشته اما او را قسم داده که به پلیس خبر ندهد.
به گزارش آسوشیتدپرس، پلیس لحظاتی پس از این تماس آدم پورینتون را بازداشت کرده است.
در این تیراندازی سرینیواس کوچیبوتلا، مهندس کامپیوتر هندی تبار کشته شد. دوست او آلوک ماداسانی ، یک هندی تبار دیگر به همراه یک کارگر آمریکایی زخمی شدند.
یک سخنگوی کاخ سفید روز جمعه گفته است از دست رفتن جان هر انسانی فاجعه بار است ولی مرتبط دانستن این قتل با موضع و شعارهای دونالد ترامپ، مضحک است.
حداقل یکی از شاهدان عینی به روزنامه محلی کانزاس سیتی استار گفت که فرد مهاجم قبل از تیراندازی به سوی قربانیان هندی فریاد می زد «از کشور من بروید بیرون.»
یک سخنگوی دادستانی منطقه گفت در اعلام جرم علیه آدام پورینتون او به یک مورد قتل عمد و دو مورد اقدام به قتل متهم خواهد شد.
به گزارش یک کانال تلویزیونی محلی که به شبکه خبری ان بی‌سی وابسته است، مکالمات ضبط شده تماس اضطراری یک کارمند زن بار که حادثه در آن روی داد، نشان می دهد که آدام پورینتون گفته بود باید پنهان شود چون دو مرد ایرانی را کشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسانه های امریکا : مظنون حمله کانزاس درصدد کشتن دو ایرانی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..