تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع آوری هدایای مردمی در 23 محل منطقه یک تهران

در آستانه سال نو و به مناسبت عید مهربانی بیست و سه کانکس مستقر در منطقه یک، اقدام به جمع آوری هدایای مردمی و توزیه آنها بین نیازمندان می کند.

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما  ،حسین فتحی مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری  منطقه یک در مجمع خیرین منطقه یک گفت: با همکاری اداره مدیریت پسماند و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک 23 کانکس در سطح منطقه نصب شده است که شهروندان می توانند هدایای خود  را به این کانکس ها اهداء کنند و مددسرای ازگل با تحویل این هدایا  آن ها را به دست عزیزان نیازمند می رساند. 

فتحی در خصوص خدمات ارائه شده به نیازمندان با همکاری خیرین سطح منطقه گفت: شهرداری تهران برای کرامت انسانی نیازمندها ارزش بالایی قائل است لذا برآن است تا با همکاری و همیاری خیرین بتواند  باری از دوش نیازمندان بردارد.

وی افزود: در سال گذشته با همت خیرین جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و افطاری دادن به 600  نفر از ایتام برگزار و همچنین افطاری در مساجد به فقرا و نیازمندان، توزیع 2 هزار و 500 بسته افطاری در مناطق جنوبی و سبد غذایی به کارتن خواب ها، توزیع کارت های بانک شهر به نیازمندان ثبت شده در سایت حامی، اهداء کیف و کفش و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند در سطح منطقه و محله هرندی،  اهداء جوایز به مددجویان مجتمع بهاران، ازدواج آسان برای نیازمندان و تهیه اقلام اساسی زندگی و جهیزیه برای نو عروسان، مراسم روز جوان در منطقه، مراسم یلدای مهربانی به همت شهروندان برای مددجویان مجتمع بهاران و ...  انجام شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع آوری هدایای مردمی در 23 محل منطقه یک تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..