تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی الاهلی عربستان: بازی مقابل نماینده ایران دشوار است

سر مربی الاهلی عربستان: بازی مقابل نماینده ایران دشوار استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سر مربی سوئیسی تیم فوتبال الاهلی عربستان در مورد این دیدار در نشست خبری قبل از بازی گفت: ما باید در این دیدار پیروز شویم اما بازی در مقابل ذوب آهن ایران بسیار سخت و دشوار است.

یک سایت عربستانی در مورد این دیدار از قول باشگاه الاهلی نوشت: استقبال خوبی از تیم ما شد و ما اعتماد به نفس برای پیروزی در این دیدار را داریم و می توانیم با این پیروزی برای صعود به دور بعد رقابت ها امیدوار باشیم.

روز گذشته بازیکن بحرینی و سابق تیم فوتبال الاهلی در حضور رئیس باشگاه الاهلی مورد تمجید قرار گرفت و در ضیافت ناهار روز گذشته مسئولان 2 کشور حضو داشتند و این تیم امروز با آمادگی کامل در برابر ذوب آهن به میدان می رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی الاهلی عربستان: بازی مقابل نماینده ایران دشوار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..