تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خادم زهرا(س) بودن این است که اعتقادات فرزندانمان را حفظ کنیم

ساعت: 09:14 منتشر شده در مورخ: 1395/12/10 شناسه خبر: 1050673

نماینده ی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

نماینده ی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه خادم بودن حضرت زهرا این است که اعتقادات فرزندانمان را حفظ کنیم، گفت: امروزه زمانی است که فرزندان مارا با فضای مجازی و ماهواره می خواهند تغییر دهند.اگر بخواهیم بی تفاوت به این قضیه باشیم باید پاسخگوی امام زمان(عج) باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرنیان گیل، حجت الاسلام والمسلمین امیر چهری عصر دیروز در یادواره ی 7000 شهید زن کشور و 33 شهید زن استان گیلان و دو شهید مفقود الاثر مدافع حرم در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه زندگی هایمان غبار آلود شده و دچار مشکل شده است ، اظهار کرد:  می توانیم در این مواقع به شهدا رجوع کنیم و از آنها باید سبک زندکی را یاد بگیریم.

نماینده ی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بدانیم که چگونه در زندگی هایمان فاطمی زندگی کنیم و فاطمی بمیریم و باید بدانیم که فاطمی زندگی کردن سخت است.

وی افزود: از دوران جنگ تحمیلی تافتنه ۸۸ دیدید و تا الان می بینید که با چه ضربه و کارهایی می خواستند به انقلاب ضربه بزنند.

حجت الاسلام چهری اظهار کرد: این شهدا کوه صبر و استقامت و تقوا و خدا محوری بودند.ما هشت سال دفاع مقدس داشتیم و فقط با یک کشور نمی جنگیدیم بلکه با ۵۸ کشور می جنگیدیم.

نماینده ی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه شهدا با ایمانشان و با اعتقاداتشان کار می کردند ،گفت: در آن شرایط دشمن توان تصمیم نداشت.چیزی که ما را به اینجا رساند اعتقادات ما است.الان ما را از تحریم و نگاه های تندشان می ترسانند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در آن زمان رزمندگان بودند و اعتقادات بود که دشمن جرئت نمی کرد نگاهی کند الان مدافعان حرم هستند.

حجت الاسلام چهری اظهار کرد: جلسات قرآن خوب است اما باید به عمل و تبعیت از قرآن برسیم.با این تبعیت از قران و اهل ببت بود که شهدا به اینجا رسیدند ، چرا نام شهدا هرروز زنده تر می شود؟اما یک آدم عادی کم کم فراموش می شود.

نماینده ی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: خادم بودن زهرا این است که اعتقادات فرزندانمان را حفظ کنیم.امروزه زمانی است که فرزندان مارا با فضای مجازی و ماهواره می خواهند تغییر دهند.اگر بخواهیم بی تفاوت به این قضیه باشیم باید پاسخگوی امام زمان(عج) باشیم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خادم زهرا(س) بودن این است که اعتقادات فرزندانمان را حفظ کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..