تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حیله صفین در حال تکرار شدن/ با پاره های قرآن به مصاف قرآن ناطق می روند

ساعت: 09:02 منتشر شده در مورخ: 1395/12/10 شناسه خبر: 1050740

و چه زیبا این حق قانونی را مصادره می کنند به نام قانون!!! همان حربه ای که معاویه در صفین زد با پاره های قرآن به مصاف قرآن ناطق رفت! امروز سازمان به اصطلاح میراث فرهنگی و مدعیان دروغین حامی فرهنگ این سرزمین به نام قانون دست به چنین عمل ضد قانونی و ضد ارزشی می زنند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجو سلام»  همزمان با ایام فاطمیه  قراراست 7 گل بوستان  فاطمی  منت نهند و شهر و دیارمان  را روحی دوباره بخشند اما  گزارشها حاکی است  خاکی که این شهدا باعث بقایش شدند تا میراث آیندگان شود امروز عده ای تازه از راه رسیده می خواهند از آنان غصب کنند.

این اتفاق برای فرزندان غریب فاطمه دور از انتظار و عجیب نیست چرا که فدک مادرشان را همین گونه غصب کردند و بعد از 1400 سال همانان امروز فرزندان او را از خانه شان بیرون می کنند! و با این تفاوت که که این ملت دیگر نخواهند گذاشت تاریخ  اینگونه رقم بخورد و غاصبان را سرجایشان خواهند نشاند!

و چه زیبا این حق قانونی را مصادره می کنند به نام قانون!!! همان حربه ای  که معاویه در صفین زد با پاره های قرآن به مصاف قرآن ناطق رفت! امروز سازمان به اصطلاح میراث فرهنگی و مدعیان دروغین حامی فرهنگ این سرزمین به نام قانون دست به چنین عمل ضد قانونی و ضد ارزشی می زنند!

میراث فرهنگی بهتر است به جای کشف آثار باستانی جدید و تحویل آن به آیندگان به فکر طرحهای نیمه کاره ای باشد که در این استان خاک می خورد!

دوستداران دروغین میراث به گونه ای سخن می گویند که گویی از تمام ظرفیت گردشگری استان به خوبی استفاده کردند فقط مانده تپه مقصودی که با بازسازی آن ،کار نیمه تمامشان به اتمام خواهد رسید!

هر انسان عاقل و منصفی می داند که این کار یک شیطنت و بازی سیاسی است که اینان دست به آن زده اند! چراکه با تدابیری که برای تدفین شهدا درنظر گرفته شده نه تنها آسیبی به آن تپه به اصطلاح باستانی وارد نمی شود بلکه باعث رشد و رونق آن منطقه هم خواهد شد و اتفاقا نسلهای آینده متوجه خواهند چه کسانی میراث دار ارزشها و هویت و آب و خاکشان بوده اند.

هاشمی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حیله صفین در حال تکرار شدن/ با پاره های قرآن به مصاف قرآن ناطق می روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..