تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف یکی و سلیقه متفاوت/داشتن شرح صدر سیاسی ضروری است

ساعت: 09:01 منتشر شده در مورخ: 1395/12/10 شناسه خبر: 1050745

همه دانشجویان می خواهند به نظام خدمت کنند اما راه و مسیر را نمی دانند که به چه سمتی بروند، داشتن شرح صدر سیاسی و جاذبه از مشخصه های جوان انقلابی است و باید در این راه امام علی را الگوی خود قرار داد چرا که ایشان در عین صلابت دارای جاذبه حداکثری و دافعه حداقلی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از «دانشجو سلام»، مراسم بزرگداشت ایام فاطمیه با حضور دانشجویان و مسئولین  دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در مسجدالنبی دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مازندرانی. مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان در سخنانی با گرامیداشت این ایام برگزاری این مراسمات را در جهت شناخت ولایت موثر دانست

حجت الاسلام  مازندرانی، باتوجه به حدیث امام صادق، شاخصه اصلی شیعیان را در ناراحنی و خوشحالی ائمه دانست و گفت: از اینرو این کار هیئت های دانشجویی قابل ارزش است .

وی، با توصیه به جوانان در خواندن زیارت عاشورا، ادعیه های منتسب به معصومین را راه گشا در زندگی آنان دانست.

وی زمان شناسی ، امام شناسی، مبارزه با فقر و فساد را ازشاخصه ای جوان انقلابی دانست و افزود: آنچه که  باید مورد تاکید جریانها باشد اصولگرای اصلاح طلب است چرا که می بایست اصولی فکر کرد و به فکر اصلاح جامعه بود.

وی وجود حقوقهای نجومی، زمین خواری ها را خیانت به خون شهدا دانست و گفت: دشمنان با توطئه در صدد ایجاد اختلاف در بین ما هستند که باید هوشیار بود و همین هیئتها و مجالس می تواند نجات دهنده باشد.

مسئول نهاد نمایندگی استان، در خصوص توصیه های مقام معظم رهبری به دانشجویان گفت: همه دانشجویان در هر تشکلی که فعالیت می کنند باید همراه و هم جهت با آرماهای انقلاب حرکت کنند چرا که دشمن برای آنها نقشه دارد.

وی گفت: همه دانشجویان می خواهند به نظام خدمت کنند اما راه و مسیر را نمی دانند که به چه سمتی بروند.

مازندرانی، داشتن شرح صدر سیاسی و جاذبه را از مشخصه های جوان انقلابی دانست و گفت: باید در این راه امام علی را الگوی خود قرار داد چرا که ایشان در عین صلابت دارای  جاذبه حداکثری و دافعه حداقلی بوده است.

وی گفت: همانطور که آقا فرمودند: هدف ما یکی است و تنها سلیقه ها متفاوت است و نباید در مقابل هم جبهه بگیریم چرا که عده ای دوست دارند نیروهای خودی به جان یکدیگر بیفتند

مسئول نهاد استان افزود: از قول بدون علم بپرهیزیم به دنبال قله های  علمی باشیم  نسبت به اوضاع کشور نقد مستمر و منصفانه داشته باشیم مراقبت نگاه سوسیالیستی و مار کسیتی باشیم.

وی به تشکلهای دانشجویی توصیه کرد: بایستی ایده اقتصاد مقاومتی را تبین کنیم  و برای این کار باید با تشکلهای دانشجویی جهان اسلام  ارتباط داشته باشیم و لازم است جریان دانشجویی نیز موضع انتقادی خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف یکی و سلیقه متفاوت/داشتن شرح صدر سیاسی ضروری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..