تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدی ستیزی در فیلمهای های هالیودی /وظیفه سنگین منتظران شیعه در تبیین مهدویت

ساعت: 09:01 منتشر شده در مورخ: 1395/12/10 شناسه خبر: 1050749

در کارگاه نقد فیلم هالیودی در دانشگاه گلستان مطرح شد:

در فیلمهای هالیودی خطر اعتقاد به منجی به صورت جدی پیگیری می شود و تبلیغات تخریبی وسیعی در جهت نفی و خرافی نشان اعتقاد به منجی در جهت زدودن حس عمیق انتظار و مهدی ستیزی به طور خاص صورت گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجو سلام » صنعت سینما آمریکا از ابتدای پیداییش به دست یهودیان سود جو افتاد و با فعالیت آنها بود که این صنعت نو ظهور به یکی از پول سازترین تجارت های دنیا در آمد ، اما هدف اصلی آنها پول سازی مستقیم از سینما نبود ، چرا که آنها به سینما به چشم هدف نگاه نمی کردند ، بلکه نگاه آنها به سینما به عنوان یک وسیله ی قوی بود .

یهودیان صهیونیست که دیدی سیاسی به دین خود دارند و به برتری حتمی خود فکر می کنند ، سینما را در دست گرفتند تا راه را برای سیطره بر جهان باز کنند و بی جا نیست که گاهی ، عده ای از آنها بیان کرده اند که سینما یهودی زاده ی غیر یهودی ستیز است.

در همین راستا کارگاه نقد فیلم های هالیوودی با عنوان پروژه آخر الزمان سازی و مهدی ستیزی هالیوود به همت کانون مهدویت دانشگاه گلستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام مهدی زبردست ،مدرس حوزه و دانشگاه ،با توجه به اهمّیت مسئله ظهور و لزوم آمادگی فکری و عملی منتظران گفت: اهمیت و آمادگی ظهور  از جمله حقایقی است که بر هیچ شیعه منتظری پوشیده نیست.

وی توجه رسانه های غربی به مسئله ظهور را نشانگر اهمیت این موضوع دانست و تصریح کرد: در این فیلمها خطر اعتقاد به منجی به صورت جدی پیگیری می شود و تبلیغات تخریبی وسیعی در جهت نفی و خرافی نشان اعتقاد به منجی در جهت زدودن حس عمیق انتظار و مهدی ستیزی به طور خاص صورت گرفته است.

این کارشناس حوزه رسانه و مهدویت، به نقد و بررسی چند فیلم از محصولات هالیوود که با رویکرد ترویج مهدی ستیزی تهیه شده بود نیز پرداخت.

photo 2017-02-27 22-55-22

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدی ستیزی در فیلمهای های هالیودی /وظیفه سنگین منتظران شیعه در تبیین مهدویت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..