تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز بازار جدید هفته آینده آماده تحویل می شود

ساعت: 09:04 منتشر شده در مورخ: 1395/12/10 شناسه خبر: 1050394

پاسخ شورای شهر بجنورد به گلایه دست فروشان روز بازار؛

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر بجنورد در پاسخ به گلایه دست فروشان روز بازار بجنورد نسبت به اینکه چرا هنوز روز بازار جدید آماده تحویل نشده است، اعلام کرد: این روز بازار در دست احداث، هفته آینده آماده تحویل می شود تا دست فروشان در آن مستقر شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  عصر اترک، حسین نقیب، رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر بجنورد درباره چرایی تاخیر در آماده سازی روز بازار جدید بجنورد و اجاره آن به دست فروشان ثبت نام کننده، اظهار کرد: مکانی که برای احداث روز بازار جدید بجنورد مشخص شد، در گذشته محل تخلیه نخاله های ساختمانی بود.

نقیب گفت: در نیمه دوم سال جاری احداث و آماده سازی این روز بازار جدید کلید خورد و در مرحله نخست پیمانکار نسبت به انتقال انبوهی از نخاله های ساختمانی از این مکان اقدام کرد.
وی افزود: با توجه به اینکه نخاله های ساختمانی بسیار زیادی در این مکان انباشت شده بود، پیمانکار زمان زیادی را برای انتقال این نخاله ها صرف کرد.
وی همچنین عنوان کرد: پیمانکار علاوه بر آن، بتن کاری سطح جداول برای استقرار دست فروشان را نیز انجام داده است.
نقیب افزود: لوله کشی آب و اتصال به شبکه آب برای سرویس های بهداشتی احداث شده در این مکان نیز در هفته جاری انجام شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه آماده سازی و تحویل این پروژه طولانی مدت شد و طولانی شدن تکمیل این پروژه، اعتراض دست فروشان را در آستانه نوروز به همراه داشته است، گفت: روز پنج شنبه هفته گذشته تعدادی از اعضای شورای شهر و شهرداری بجنورد از روند اجرای این پروژه بازدیدی را انجام دادند.
وی اظهار کرد: پس از بازدید تصمیم بر این گرفته شد که برای تسریع در انجام کار علاوه بر اینکه پیمانکار باید تعداد نیروهایش را افزایش دهد همچنین از نهاد بنیاد مسکن استان نیز خواسته شد تا ماشین آلاتش را برای انجام عملیات زیرسازی در این مکان اختصاص دهد.
رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر بجنورد اعلام کرد: در هفته جاری عملیات زیرسازی این مکان به پایان خواهد رسید و شرایط برای استقرار دست فروشان در این روز بازار جدید فراهم می شود.
وی همچنین افزود: آسفالت ریزی در مسیر تردد درون این روز بازار جدید نیز هفته آینده انجام می شود.
وی درباره مسقف کردن غرفه ها نیز اعلام کرد: مسقف کردن غرفه ها نیز در بهار سال جدید انجام خواهد شد.
نقیب در پاسخ به این سوال که شهرداری بجنورد تکمیل و بهره برداری کامل آن را تا آستانه نوروز قول داده بود، آیا علت عدم بهره برداری به موقع، کم کاری پیمانکار بوده است؟ گفت: به عقیده بنده شهرداری بجنورد و پیمانکارش در بهره برداری به موقع آن کوتاهی کرده اند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز بازار جدید هفته آینده آماده تحویل می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..