تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحمل سرمای جانسوز زمستان با بخاری های خالی از نفت درشهرستان هامون

ساعت: 09:11 منتشر شده در مورخ: 1395/12/10 شناسه خبر: 1050727

منطقه سیستان از جمله مناطق محروم کشور به شمار می رود که از نعمت گاز محروم و مردم در زمستان تنها از طریق بخاری های نفت سوز منازل خود را گرم می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا؛ در حالی که در تمامی نقاط کشور به دلیل وجود نعمت گاز رسانی مردم از نفت به عنوان سوخت استفاده نمی کنند مردم محروم سیستان و بلوچستان مجبور به استفاده از نفت در بخاری های خود در فصل زمستان هستند چرا که معمولا در زمستان تهیه سیلندر گاز با سختی همراه است و انشعاب گازی هم وجود ندارد.

با اینکه هر خانواده حداقل در هر هفته بیش از ۴۰ لیتر نفت را در روزهای سرد زمستان به عنوان سوخت مصرفی استفاده می کنند اما با این حال کمبود سوخت در بعضی نقاط قابل مشاهده است چرا که سوخت اعطایی کفاف بعضی از خانواده ها را نمی دهد.

به رغم اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم هنوز سرما در منطقه سیستان همانند سایر نقاط کشور حکمفرماست بنابراین انتظار می رود مسولان شرکت نفت نسبت به اعطای نفت به مردم تلاش بیشتری داشته باشند چرا که سوخت مورد استفاده در این منطقه تنها نفت است.

در چند روز گذشته اهالی شهرستان هامون با تماس با پایگاه خبری اوشیدا از عملکرد نامناسب شرکت نفت در توزیع این ماده سوختی گلایه داشته و خواستار پیگیری این پایگاه در این خصوص شدند.

مسول توزیع شرکت نفت پاسخگو نیست

یکی از شهروندان شهرستان هامون عنوان کرد: از مسوولین شهرستان هامون تقاضا داریم که به وضیعت نفت سفید این شهرستان توجه کنند چرا که تنها منبع گرمایشی در این دیار نفت می باشد.

سرگزی ادامه داد: نه تنها شماره جدید نفت در منطقه توزیع نشده بلکه شماره قبلی(۳۳) هم هنوز در این منطقه توزیع نشده است و وقتی با مسوول توزیع نفت تماس می گیریم پاسخگو نیستند.

وی ادامه داد: سرما همچنان در منطقه وجود دارد بنابراین نبود سوخت سبب بیمار شدن کودکان می شود چرا که آنان تحمل سرما را ندارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحمل سرمای جانسوز زمستان با بخاری های خالی از نفت درشهرستان هامون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..