تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلکاتل از سه گوشی اقتصادی جدید پرده برداشت

علی‌رغم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ و پرچم‌دارانشان، آلکاتل طی سال‌های اخیر با سری «میان‌رده مرغوب» Idol عملکرد خوبی در کنگره جهانی موبایل از خود نشان داده است. امسال نیز این شرکت چینی از سه گوشی هوشمند جدید با قابلیت‌های منحصر به فرد رونمایی کرد.

Alcatel U5

اول از همه می‌پردازیم به گوشی Alcatel U5 که ارزان‌قیمت‌ترین‌شان محسوب می‌شود و مجهز به نمایشگر 5 اینچی و 4G است. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه پایین‌رده می‌توان به پرازنده چهارهسته‌ای MT6737M با فرکانس 1.1 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش به‌وسیله کارت حافظه)، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی (هر دو با فلاش LED) و باطری 2050 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

Alcatel A3

گوشی بعدی Alcatel A3 است که آلکاتل آن را گوشی ارزان‌قیمتی با نمایشگر 5 اینچی HD می‌نامد. مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه یک رده بالاتر از U5 بوده و از پردازنده چهارهسته‌ای MT6737 با فرکانس 1.25 گیگاهرتز، 1.5 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش به‌وسیله کارت حافظه)، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باطری 2460 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. اسکنر اثر انگشت روی قاب پشتی گوشی یافته می‌شود که می‌توان از آن برای سلفی گرفتن هم استفاده نمود.

Alcatel A5 LED

سرآخر می‌رسیم به منحصر به فردترین گوشی، یعنی Alcatel A5 Led. همان‌طور که از نام دستگاه پیداست، یک LED ویژه روی این گوشی قرار داده شده که می‌تواند کارهای مختلفی انجام دهد. به‌عنوان مثال، می‌توان الگوها و رنگ‌های گوناگونی را برای مخاطبان و اعلانات مختلف به نمایش گذاشت. همچنین می‌توانید به تجربه گوش دادن به موسیقی‌تان تنوع بخشیده و LED را هم‌زمان با پخش موسیقی به کار بیاندازید. این گوشی مجهز به نمایشگر 5.2 اینچی با رزلوشن 1280 در 720، پرازنده چهارهسته‌ای MT6753 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش به وسیله کارت حافظه)، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باطری 2800 میلی‌آمپر ساعتی است.

شایان ذکر است که سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشملو روی هر سه گوشی اجرا می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلکاتل از سه گوشی اقتصادی جدید پرده برداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..