تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزارت خارجه آمریکا پیام تبریک برای کسب اسکار فیلم فروشنده را حذف کرد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه آمریکا در صفحه توییتر فارسی خود پس از اهدا اسکار بهترین فیلم خارجی به فیلم فروشنده، پیام تبریکی منتشر کرد.
این پیام در حالی از سوی بخش فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا منتشر شد که اصغر فرهادی در اعتراض به سیاستهای ضد مهاجرتی رئیس جمهوری آمریکا در این مراسم شرکت نکرد و انوشه انصاری و فیروز نادری به نمایندگی از فرهادی برای گرفتن جایزه روی سن رفتند.
براساس بررسی های انجام شده، توییتر فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا ابتدا پیام تبریکی به مناسبت کسب این جایزه منتشر کرد و به فرهادی تبریک گفت اما این توییت پس از مدتی از این صفحه حذف شد.
هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زمانی این پیام حذف شده است.
یک سخنگوی وزارت خارجه تایید کرد که این پیام تبریک در توییتر حذف شده است. وی خاطر نشان کرد که این پیام برای جلوگیری از سوءتعبیرها مبنی بر اینکه دولت آمریکا از اظهارنظری های مطرح شده در سخنرانی ها حمایت کرده، حذف شده است.
یک سخنگوی دیگر وزارت خارجه آمریکا نیز اعلام کرد که حذف این پیام تبریک در چارچوب وزارت خارجه آمریکا اتخاذ شده است.
اروپام**9234** مترجم: اطهر اینانلو**انتشار دهنده: فریبا مدنی

جهت اطلاع از آخرین اخبار جهان در کانال ایرنا بین الملل، به لینک زیر مراجعه کنید:
IRNAInternational@
https://telegram.me/joinchat/DSEp_0AtzWwBxLcJd5MPjg

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزارت خارجه آمریکا پیام تبریک برای کسب اسکار فیلم فروشنده را حذف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..