تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلبوم «تمامِ ناتمام» از گروه موسیقی «پالت» منتشر شد

آلبوم «تمامِ ناتمام» از گروه موسیقی «پالت» منتشر شدبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین آلبوم رسمی گروه موسیقی «پالت» تحت عنوان «تمامِ ناتمام» در دو شکل صوتی و تصویری، از صبح امروز سه‌شنبه دهم اسفند ماه، به تهیه‌کنندگی «احسان رسول‌اف» و توسط نشر موسیقی «نوفه» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد که نسخه دیجیتال این اثر نیز، همزمان از طریق سایت «ریتمو» قابل دریافت است.

نسخه صوتی این اثر پنج قطعه به نام‌های «لیلی جان»، «تمام ناتمام»، «نرو، بمان»، «صدایم کن» و «قاصدک» و نسخه تصویری آن، هشت قطعه با اسامی «یادگار دوست»، «والس شماره‌ی ۱»، «خانه بر دوش»، «لبخند»، «لیلی جان»، «صدایم کن»، «تمام ناتمام» و «نرو، بمان» است که البته ویدئویی از پشت صحنه تولید این اثر ضمیمه لوح تصویری است.

روزبه اسفندارمز (کلارینت، کلارینت باس، ساکسوفون تنور)، کاوه صالحی (گیتار، چارانگو)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس و هم خوان) و امید نعمتی (خواننده) به عنوان اعضای اصلی گروه موسیقی پالت در کنار مهدی ساکی (خواننده قطعه‌ی «لبخند»)، شقایق صادقیان (فلوت، قطعه‌ی «قاصدک»)، امین طاهری (درامز)، سردار سرمست (آکاردئون و کیبورد) و پیمان حاتمی (پرکاشن سیکوئنس و گیتار الکتریک) در آلبوم موسیقی «تمامِ ناتمام» به هنرنمایی پرداخته اند که این اثر از طریق ریتمو قابل خریداری است.

شایان ذکر است که پیش از این دو آلبوم به نام‌های «آقای بنفش» و «شهر من بخند» از گروه موسیقی «پالت» در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

آلبوم صوتی و تصویری «تمامِ ناتمام» به صورت نسخه اصلی از طریق مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور و سایت ریتمو به آدرس اینترنتی «ritmo.ir» فابل خریداری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلبوم «تمامِ ناتمام» از گروه موسیقی «پالت» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..