تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیشترین نگرانی مردم جهان چه چیزهایی است؟

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال گذشته میلادی برای مردم جهان سال پرفراز و نشیبی بود. ابتدا برکسیت، بعد انتخاب دونالد ترامپ و شاید سال بعد انتخابات آلمان یا فرانسه. پوپولیسم به نظر این روزها بین مردم محبوبیت یافته و سازمانهای بین‌المللی و دموکرات روز به روز شکننده‌تر و ضعیف‌تر به نظر می‌رسند.

مؤسسه IPSOS اخیراً نظرسنجی‌ای انجام داده که نتایج آن بسیار جالب توجه است. این نظرسنجی بین 25 کشور صورت گرفته که نگرانی و هراس مردم را از موضوعات مختلف نشان می‌دهد. از بین این 25 کشور، نگرانی مردم هشت کشور از جمله فرانسه، اسپانیا، بلژیک، کره جنوبی، ایتالیا، استرالیا، عربستان و کانادا بیکاری است. مردم هند، ترکیه، رژیم صهیونیستی و آمریکا از تروریسم هراس دارند. آرژانتین، پرو، سوئد و مکزیک دغدغه‌شان جرم و جنایت و خشونت است. فساد مالی-سیاسی مردم کشورهای روسیه، آفریقای جنوبی و برزیل را نگران کرده و فقر و نابرابری اجتماعی ژاپنی‌ها و آلمانی‌ها را ترسانده است. دغدغه مردم بلغارستان و لهستان موضوع بیمه است و فقط انگلیسی‌ها از مهاجرت هراس دارند. در میان این 25 کشور فقط یکی به مسائل اخلاقی پرداخته و آن کشور چین است که مردمش از انحطاط اخلاقی نگرانند.

دغدغه کشورهای مختلف را به اختصار ملاحظه می‌کنید:

چین: انحطاط اخلاقی

عربستان سعودی: بیکاری

هند: تروریسم

آرژانتین: جرم و جنایت/خشونت

پرو: جرم و جنایت/خشونت

کانادا: بیکاری

روسیه: فساد مالی/سیاسی

ترکیه: تروریسم

ژاپن: فقر/نابرابری اجتماعی

اسرائیل: تروریسم

استرالیا:بیکاری

انگلستان: مهاجرت

ایالات متحده: تروریسم

سوئد: جرم و جنایت/خشونت

آلمان: فقر/ نابرابری اجتماعی

لهستان: بیمه

کره جنوبی: بیکاری

بلژیک: بیکاری

اسپانیا: بیکاری

آفریقای جنوبی: فساد مالی/ سیاسی

ایتالیا: بیکاری

بلغارستان: بیمه

برزیل: فساد مالی/ سیاسی

مکزیک: جرم و جنایت/ خشونت

فرانسه: بیکاری
کشورهای جهان از چه چیزی بیشتر هراس دارند؟ 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیشترین نگرانی مردم جهان چه چیزهایی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..