تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره رسانه های دیجیتال باید جهت دار باشد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال حجت الاسلام و المسلمین علیرضا تقیان، عضو هیئت داوری  این جشنواره در خصوص آثار ارسال شده به نهمین جشنواره سانه های دیجیتال گفت:مانند سال های گذشته آثار به تناسب گروه ها و بخش مورد نظر متفاوت است و داوری نهمین دوره مراحل پایانی خود را سپری می کند .

وی ادامه داد: آثار ارسالی به  بخش انقلاب اسلامی کم می باشد و این نیاز  وجود دارد تا  دراین حوزه فعالیت بیشتری صورت گیرد.

این مقام مسئول اظهار داشت :در این دوره آثار خوبی از جهت فنی محتوایی و خلاقیت را شاهد بودیم .

 


وی  همچنین عنوان کرد:در بخش معارف آثار بیشتری را شاهد هستیم همچنین در بخش نرم افزار های تلفن همراه نیاز به افزایش کمی و کیفی محصولاتی هستیم.
تقیان در خصوص مقایسه  عملکرد آرسال ارسالی امسال با سال گذشته گفت :در ادوارگوناگون جشنواره رسانه های دیجیتال حضور داشتیم و اگر بخواهیم نگاه کمی و کیفی را با هم بسنجیم باید گفت دوره ای حضور و رشد موسسات خیلی بالا بود اما اکنون آثار موسسات کمتر شده و تولیدکنندگان و موسسه ها نیاز به حمایت جدی دارند.

تقیان در پایان در رابطه با  خصوص آثار ارسالی از شهرستان ها خاطر نشان کرد:در قم آثار خوبی را در زمینه فقه و دین شاهد بودیم البته شهرهای دیگر نیز باید در این عرصه فعالیت داشته باشند.

 

ما در حوزه تولید محصولات فرهنگی و انقلابی فوق العاده فقیر هستیم

در این جشنواره حجت السلام والمسلمین علی سرلک عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و مدرس حوزه دانشگاه طی گفتگویی گفت:جامعه فرهیخته نسبت به وظیفه و مسولیت انقلابی و تبلیغاتی خود قدم هایی برداشته است و رویش هایی در این زمینه شاهد هستیم. اما در آغاز راه هستیم و فاصله زیادی داریم .
عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و مدرس حوزه دانشگاه عنوان کرد:ما در حوزه تولید محصولات فرهنگی و انقلابی فوق العاده فقیر هستیم اما به جوانان و مجموعه های خودجوش احترام می گذاریم که خلاقانه به این عرصه نزدیک شده اند و نوید موفقیت های بزرگ را به ما و جامعه می دهند.

 

علی سرلک در خصوص دغدغه آثار ارسالی اظهار داشت: دغدغه آنها حوزه اسلامی انقلابی است و بیشتر نگاه اسلام جهادی و گفتمان انقلاب اسلامی ،چه در حوزه علمی و چه در حوزه ترویجی و تبلیغی است.

وی ادامه داد:به نظرم این نگاه در حال شکل گرفتن است و جریان و جبهه انقلاب اسلامی در حال پیدا کردن افسران رشید خود است و امیدوارم این جبهه مهاجم دربرابر امپراطوری بی رحم و مسلط صهیونیستی قرارگیرد.
سرلک  در پایان در  رابطه با جشنواره رسانه های دیجیتال خاطر نشان کرد :جشنواره جز ابتدایی ترین اتفاق ها است. باید جهت دار باشد و شعار پیدا کند نگاه استراتژیک داشته باشد فقط دست گذاشتن روی آثار برتر کافی نیست بلکه باید نسبت به نگاه و افق آینده حرکت داشته باشد .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره رسانه های دیجیتال باید جهت دار باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..