تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از ساعت 20 امشب

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: اسامی 13 هزار و 174 نفر پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور (نوبت هفدهم) از ساعت 20 امشب سه‌شنبه 10 اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی افزود: از این تعداد 6 هزار و 23 نفر زن و 7 هزار و 151 نفر مرد هستند که تمام پذیرفته‌شدگان باید با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی آنان منتشر می‌شود پس از کسب اطلاع از برنامه زمانی در زمان مقرر برای ثبت‌نام به واحدهای مذکور مراجعه کنند.

توکلی با بیان اینکه آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد در پنج گروه آموزشی در روز 15 بهمن ماه در 82 شهرستان کشور برگزار شد، گفت: 54 هزار و 866 نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند که 26 هزار و 262 نفر زن و 28 هزار و 604 نفر مرد بودند و از کل تعداد ثبت‌نام کنندگان تعداد 39 هزار و 62 داوطلب در جلسه آزمون حاضر شدند و تعداد 15 هزار و 804 نفر غایب بودند.

به گفته وی از تعداد حاضران در جلسه آزمون 19 هزار و 184 نفر زن و 19 هزار و 878 نفر مرد بودند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/9HS4C4



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از ساعت 20 امشب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..