تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیست اصولگراها کاملا کارشناسی، اجتماعی به دور از تنش‌های سیاسی بسته می‌شود

به گزارش افکارنیوز،

وی با بیان اینکه هم اکنون جلسات مستمری با گروه‌ها، جمعیت‌ها و تشکل‌های مختلفی که در عرصه شوراها فعال هستند، شروع کرده ایم، افزود: حتی در خصوص شاخصه ها و مصادیق در حال حاضر اقداماتی انجام شده و به مصادیق رسیده‌ایم.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در بحث مصادیق تقریبا در حال رسیدن به مرحله نهایی هستیم، گفت: هم اکنون بین ۴۰ تا ۵۰ نفر از افرادی که از نظر ما ظرفیت و شایستگی دارند، بررسی هایی انجام شده است.

سروری ادامه داد: بدون ‌شک تا بعد از زمان ثبت نام و تایید صلاحیت‌ها نمی توانیم به طور قاطع لیست را ببندیم، چراکه ممکن است لیست با تغییراتی همراه شود.

وی با بیان اینکه روند خوبی به جهت شکل گیری لیست داریم، افزود: تلاش داریم لیستی کاملا کارشناسی، اجتماعی و به دور از تنش و نگاه‌های سیاسی ارایه دهیم.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تلاش داریم نیازهای اولویت دار تهران را شناسایی کنیم و بعد مبتنی بر نیازها لیست تنظیم شده را ببندیم تا به اولویت ها پاسخ داده شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیست اصولگراها کاملا کارشناسی، اجتماعی به دور از تنش‌های سیاسی بسته می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..