تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنترل و نظارت نامحسوس ناوگان حمل مسافر/ مسافران تخلفات رانندگان اتوبوس را به سامانه 110120 گزارش کنند

سردار مهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

وی در ادامه افزود: قرار است در شهرها تاکسی‌ها و در جاده‌ها اتوبوس‌ها تحت نظارت و کنترل پلیس بروند و بر همین اساس پلیس نامحسوس در ظاهری با لباس شخصی در میان مسافران سوار بر اتوبوس‌ها شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با متخلفان برخورد می شود.

رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه به وضعیت دوربین‌های ثبت تخلف اشاره کرد و گفت: در طرح کنترل ناوگان حمل مسافر نظارت به صورت سیستمی و فیزیکی انجام می شود؛ همچنین تمامی مسافران مکلف به بستن کمربند ایمنی هستند و راننده باید به مسافران یادآوری کند که حتما کمربند ایمنی خود را ببندند.

وی اذعان کرد: مسئولان فنی در پایانه ها و شرکت های مسافربری مسئول کنترل وضعیت فنی و سلامت اتوبوس‌ها هستند.

سردار مهری گفت: مسافران در طول سفر در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از سوی راننده می‌توانند مراتب شکایت خود را از طریق سامانه 110120 به پلیس گزارش کنند تا در اسرع وقت با راننده برخورد قانونی صورت گیرد؛ حتی اگر راننده ای برای انجام فریضه نماز در مسیر توقف نداشته باشد، جریمه می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنترل و نظارت نامحسوس ناوگان حمل مسافر/ مسافران تخلفات رانندگان اتوبوس را به سامانه 110120 گزارش کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..