تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض فرماندهی تهران به اصلاحیه مصوبه بهای خدمات بهشت زهرا(س)

در سیصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر بررسی می‌شود؛

اعتراض فرماندهی تهران به اصلاحیه مصوبه بهای خدمات بهشت زهرابه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طرح الحاق یک تبصره به مصوبه تعیین بهای خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا(س) در سیصد و سی و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران بررسی می‌شود.

گفتنی است؛ به اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه اصلاح مفادی از اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا(س) و گزارش کمیسیون‌های برنامه و بودجه، نظارت و حقوقی و سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران رسیدگی می‌شود.

لازم به ذکر است؛ لایحه اصلاحیه مصوبات تعیین نرخ ورودیه و حق توقف پارکینگ‌های عمومی شهر تهران و نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در شهر تهران، لایحه مصوبه اصلاحیه مجوز اخذ حق توقف (ساعتی) از وسایط نقلیه وارده به میدان مرکزی سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران و همچنین طرح الحاقیه اصلاحیه مصوبه اخذ عوارض تمدید پروانه ساختمان‌های نیمه کاره در این جلسه بررسی می‌شوند.

گفتنی است؛ تغییر نام ۵ میدان و خیابان و همچنین نام‌گذاری ۲ خیابان در سیصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران بررسی می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض فرماندهی تهران به اصلاحیه مصوبه بهای خدمات بهشت زهرا(س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..