تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوتین: در صورت تهدید در مرز افغانستان از روسیه دفاع می‌کنیم

 «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه روز دوشنبه در دیدار با «امامعلی رحمان» همتای تاجیک خود تأکید کرد که در صورت ضرورت روسیه آمادگی دارد تا برای مقابله با تهدیدات امنیتی موجود در مرز افغانستان از پایگاه نظامی خود در تاجیکستان برای دفاع از این کشور استفاده کند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، در بیانیه مشترک پوتین و رحمان پس از دیدار روز دوشنبه آنها آمده است،‌ روسیه و تاجیکستان به هماهنگی تلاش‌ها با هدف تضمین ثبات و امنیت در منطقه آسیای میانه ادامه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، رئیس‌جمهوری روسیه در سفر امروز خود به تاجیکستان با رئیس‌جمهوری این کشور در دوشنبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بنا بر بیانیه مشترک سران دو کشور، «طرفین به هماهنگی تلاش‌ها با هدف خنثی کردن تهدیدات امنیتی که از جنوب کشورهای منافع‌المشترک را تهدید می‌کند، ادامه خواهند داد».

بر اساس این بیانیه، پوتین و رحمان همچنین توافق کردند که حضور پایگاه نظامی روسیه در تاجیکستان عامل مهمی در حفظ امنیت منطقه‌ای به شمار می‌رود.

رهبران دو کشور علاوه براین درباره اوضاع افغانستان و ضرورت تداوم همکاری‌ها در حوزه فنی و نظامی به منظور مقابله با چالش‌ها و تهدیدات پیش روی امنیت منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوتین: در صورت تهدید در مرز افغانستان از روسیه دفاع می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..